Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Beljakovinska dieta

Beljakovinska-dietaLjudje se poslužujemo beljakovinske diete, kadar želimo shujšati. Raziskave in dognanja nutricistov so pokazala, da dieta, ki je bogata z beljakovinami pomaga uravnavati apetit in vnos kalorij.

Ko govorimo o prehrani, ima beljakovinska dieta praviloma na jedilniku vsaj 50% beljakovin.

Koliko beljakovin sploh potrebujemo?

Beljakovine so pomemben sestavni del našega jedilnika skozi celo življenje.

Beljakovine potrebujemo za:
  • rast
  • razvoj
  • imunsko odpornost za boj proti infekcijam

Priporočene povprečne količine beljakovin na jedilniku so 56 gramov na dan za moške in 46 gramov za ženske. Da pa bi s pomočjo beljakovinske diete shujšali, mora dvigniti vnos beljakovin na vsaj 120 gramov na dan.

Kontrola apetita

V teoriji je hujšanje precej preprosto - jejte manj in se več gibajte! A v praksi se izkaže, da le ni tako enostavno kot se sliši. Poiskati shujševalne diete, ki ustrezajo našemu življenjskemu stilu in v katerih bi dejansko uživali je proces, ki lahko vzame veliko časa. Največji izziv vsake shujševalne diete pa je lakota.

Za boljšo kontrolo apetita priporočamo, da si razdelite dnevni vnos kalorij v več manjših obrokov. Pet obrokov na dan lahko pripomore k manjši lakoti, saj je na ta način naš prebavni trakt ves čas enako aktiven. Pomagajo nam lahko tudi prehranska dopolnila, ki delujejo kot zaviralec apetita.

Najboljši viri hranil

Vsako zdravo prehranjevanje vključuje živila iz vseh treh glavnih skupin. Beljakovinska dieta priporoča kot vir ogljikovih hidratov svežo zelenjavo in sadje ter polnozrnate žitarice.

Zdrave maščobe, ki jih priporoča beljakovinska dieta se nahajajo v oreščkih, semenih, ribah in v kvalitetnih oljih. Lahko jih uživate tudi kot prehranska dopolnila v kapsulah omega 3. Pri izbiri beljakovinskih živil bodite pozorni na to, da imajo visoko hranilno vrednost in majhen delež maščob. Beljakovinska dieta priporoča pusto meso, sojo in mlečne izdelke z manj maščobe.

Načini, kako vključiti beljakovine v jedilnik:

  • vzemite v fitnes jogurt in ga zaužijte takoj po vadbi
  • privoščite si nadomestek obroka in proteine v prašku
  • zajtrkujte ovsene kosmiče z mlekom
  • za malico je primerna manj mastna mozzarella ali jajce
  • pripravite si dimljenega lososa
  • za večerjo pojejte solato s piščančjimi prsmi

Facebook Google+
Vpiši email naslov ...
Do izklesane postave lažje in hitreje s konjugirano linolno kislino - CLA:

cla-konjugirana-linolna-kislinaKonjugirana linolna kislina je prehransko dopolnilo, ki istočasno znižuje odstotek maščobnih oblog in spodbuja mišično rast. Popolna forula za izklesano telo in lep raven trebuh.

vec-o-izdelku