Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Jedilnik za hujšanje

jedilnik-za-hujsanjeČe so se vam čez zimo nabrali kilogrami in želite poleti zgledati fit, je potrebno da se odločite za hujšanje še pred prvimi spomladanskimi dnevi. Za dosego cilja, potrebujete ustrezen jedilnik za hujšanje, ki vključuje vse elemente zdravega prehranjevanja.

Jedilnik za zdravo hujšanje

Če si želite trajnih rezultatov, jih dosežete le s pristopom, ki zagotavlja tudi zdravo hujšanje, kar pomeni, da svojemu telesu zagotovite popolnoma vse hranilne snovi, ki jih potrebuje. To pomeni dovolj beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov ter vseh fitonutrientov.

Beljakovine

Beljakovine so osnovni gradnik našega telesa, vsebovane aminokisline pa so potrebne za obnovo. Iz beljakovin so sestavljena tkiva in notranji organi, jedilnik za hujšanje pa večinoma vsebuje vsaj rahlo povišano vsebnost beljakovin.

Ogljikovi hidrati

Ogljikovi hidrati telesu zagotavljajo potrebno energijo, zdravi jedilnik jih vsebuje toliko, kot jih porabimo, oziroma nekaj manj, če želimo shujšati. V primeru, da pojemo več ogljikovih hidratov, kot jih porabimo, se ti shranijo v obliki maščobnih oblog. Izjema so vlaknine, ki jih jedilnik za hujšanje vsebuje več kot običajno, saj teh telo ne more skladiščiti v obliki maščevja. So pa zaslužne za vezavo maščob in hitrejši metabolizem.

Maščobe

Jedilnik za hujšanje zagotovo vsebuje tudi maščobe, saj jih telo nujno potrebuje za presnovo vitaminov A, D, E in K in ker so pomembna sestavina celičnih membran. Maščobe so v nekaterih primerih vir esencialnih maščobnih kislin omega 3, omega 6 in omega 9, ki so za delovanje našega telesa nujno potrebne.

Vitamini in minerali

Med fitonutrienti omenimo vitamine in minerale, ki jih jedilnik za hujšanje mnogokrat vsebuje premalo, zato se velikokrat omenja shujševalne diete kot nezdrave. Vitamini in minerali so potrebni za obrambo pred prostimi radikali, pred oksidativnim stresom, zagotavljajo podporo delovanju znotraj telesnim procesom in skrbijo za zdrav imunski sistem.

Kakšen je jedilnik za hujšanje

Ko sestavljamo jedilnik za hujšanje je potrebno upoštevati zgoraj opisana dejstva ter svojo:

  • starost
  • višino
  • težo
  • stanje metaboličnega sistema
  • odklone od povprečne obremenjenosti
  • razmerje med maščobo in mišično maso
  • športne aktivnosti
  • zdravstvene značilnosti
  • cilje, ki jih želimo doseči

Za prikaz, si lahko spodaj ogledate jedilnik za hujšanje, ki ga je sestavil naš prehranski strokovnjak za eno izmed strank. Z njej dodeljenimi kaloričnimi vrednostmi je bil cilj izgubiti 15 kilogramov v 4. mesecih in po koncu shujševalne diete težo tudi obdržati. Jedilnik se je skozi čas prilagajal, stranka pa je shujšala v 4. mesecih dva kilograma več od ciljne teže, torek za kar 17 kilogramov. Tri mesece po končani shujševalni dieti je njena teža še vedno stabilna, pri zdravih 57. kilogramih.

Zajtrk: rženi kosmiči, mleko 1,3% m.m., jajci na oko, beljakovinski napitek
Dopoldanska malica: sojin jogurt, češnje, Pure Meal
Kosilo: file postrvi, blitva, zelena solata
Popoldanska malica: domača proteinska ploščica, NutriUp Zelena kava
Večerja: pusta nepasirana skuta, oreščki, Pure Meal

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Piščančja solata za hujšanje
Bio zelenjava in hujšanje s smoothie-i

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten
nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku