Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Športna prehrana za rekreativce

Sportna-prehrana-za-rekreativceZa lepo in zdravo telo sta pomembna tako urejena prehrana, kot redna vadba. Zato, da je vadba lahko uspešna in da sploh lahko dosežemo vidne rezultate pa je treba izbrati pravo hrano.

Vedno bolj spoznavamo, da so za dobre rezultate potrebna prehranska dopolnila, vendar ne smemo pozabiti da je potrebna tudi prilagoditev ostale prehrane. Potrebno je poznati svoje cilje in se zavedati, da je prehrana različna na dneve, ko treniramo in na dneve brez treninga.

Prehrana pred vadbo

Pred vadbo telo potrebuje energijo, to pa zagotovijo kompleksni ogljikovi hidrati. Dobra izbira je polnozrnata žemlja ali banana ki je energijsko bogata, vsebuje pa tudi veliko kalija, ki ga izgubljamo s potenjem.

Borovnice, maline ali robide so bogate z antioksidanti, ki varujejo mišice pred prostimi radikali, ki nastajajo med vadbo. Krožnik polnozrnatih kosmičev uro pred vadbo da energijo za boljšo in daljšo vadbo. Mleko pa vsebuje beljakovine, ki so nujne za izgradnjo mišic.

Če je vaš cilj izguba kilogramov, je pred vadbo čas da vzamete prehransko dopolnilo, ki pomaga topiti maščobe oz. fat burner, kot npr. NutriUp SlimAir Thermo.

Prehrana po vadbi

Po vadbi telo potrebuje veliko beljakovin, ki so ključne zaradi mikro poškodb mišic, ki nastanejo med vadbo. Tako se namreč mišice regenerirajo.

Piščančje meso je belo meso, ki vsebuje manj maščob kot rdeče meso. Je bogato s cinkom, železom in vitaminom B in zato idealen vir beljakovin po vadbi. Beljakovinski napitek oz. beljakovinski shake je odlična izbira, saj poleg nujno potrebnih beljakovin vsebuje veliko kalcija, vitaminov in mineralov.

Izberete lahko tudi skuto, ki ima malo kalorij in veliko beljakovin. Če vam ni všeč njen okus, ji lahko dodate sadje po izbiri. Jajca imajo beljakovine v beljaku, kar pa ne pomeni, da izpuščajte rumenjak. V rumenjaku je veliko železa in lecitina, ki skrbi za zdrave možgane.

Pomaranča poskrbi tako za žejo kot tudi za zalogo vitamina C, ki sodeluje pri obnovi mišic. Nujen pa je tudi, ker tvori kolagen, ki se nahaja v koži, laseh in v kosteh. Losos vsebuje nenasičene, omega 3 maščobne kisline, ki so odlične za srce. Po vadbi je priporočljiv zaradi velikega deleža beljakovin in veliko vitamina D.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Jedilnik za hujšanje
Glikemični indeks, kaj je to
Prehranska dopolnila za aktivne

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten
nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku