Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Hujšanje za telebane II. del

hujsanje-za-telebane-IIV prvem delu prispevka smo vam predstavili, kaj so najpogostejše napake, ki jih zakrivimo, da se naša telesna teža ne zmanjšuje, ampak celo povečuje. V tem delu prispevka si preberite, kaj lahko naredimo z rahlo spremembo prehrane in vpeljavo vadbe, da pospešimo izgubo kilogramov.

Kaj če Janja začne jesti samo ogljikove hidrate, ki imajo nizek glikemični indeks?

Ogljikovi hidrati, ki imajo nizek glikemični indeks vsebujejo več vlaknin, ki pospešujejo metabolizem, istočasno pa imajo manjšo »sposobnost« absorbcije. Kaj to pomeni? Manj enostavnih sladkorjev, ki so glavni krivec za debelost, se uspe izločiti v krvni obrok, zato se jih manj naloži v maščobne obloge. Vprašanje pa je ali bo Janja s tem izgubila telesno težo. Odgovor je da, njena teža se bo znižala, ker bo telo iz zaužitih kalorij uspelo manj kalorij »zadržati«. Druga prednost je v temu, da je zaužitje prevelikih količin ogljikovih hidratov z nizkim glikemičnim indeksom težje izvedljivo, kot če uživamo ogljikove hidrate z visokim glikemičnim indeksom. Enostavno je zaužiti 200 kalorij iz sladice in malce težje iz zelene solate.

Če jemo ogljikove hidrate z nižjim glikemičnim indeksom, jih težje zaužijemo preveč, obenem se jih manj absorbira v naše telo.

Kaj če Janja začne telovaditi?

Telesna vadba je več kot priporočljiva za obdobje hujšanja, kot obdobje v katerem vzdržujemo telesno težo. Če bo Janja pojedla toliko kalorij, kot jih njeno telo potrebuje za vzdrževanje teže brez športne aktivnosti, se bo njena teža zmanjšala. Zakaj? Ker je njena kalorična potreba s športom povišana, kar pomeni, da bo porabila več kalorij kot jih zaužije.

Kakršnakoli športna aktivnost oz. gibanje poveča porabo kalorij.

Kaj če Janja začne telovaditi po prilagojenem programu?

Sama športna aktivnost res povečuje porabo kalorij, vendar ni nujno da neposredno zmanjšuje maščobne obloge. Če želimo kuriti maščobe (fat burning), moramo telo prisiliti v stanje ko za energijo uporablja lastno maščobo. To storimo tako, da izpraznimo glikogenske zaloge ali pa športamo, ko so glikogenske zaloge že izpraznjene. Glikogenska zaloga predstavlja energetski vir, ki nastane z zaužitjem hranilnih snovi, točneje so to razen izjemoma ogljikovi hidrati. Nično glikogensko zalogo imamo zjutraj ko vstanemo in po vsaj polurni anaerobni vadbi.

Neposredno kurjenje maščob je možno le z aktivnostjo v času izpraznjenih glikogenskih zalog.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Hujšanje za telebane I. del
Hujšanje za telebane III. del
Hujšanje za telebane IV. del
Jedilnik za hujšanje
Vse shujševalne diete
Glikemični indeks, kaj je to
Indeks telesne mase, kaj je to

Želite raven trebuh in sanjsko postavo? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob, vam pomagajo pokuriti kar 278 kalorij več in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku