Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Kako začeti s hujšanjem

Kako-zaceti-s-hujsanjemSe tudi v vaši preteklosti najde vrsto neuspelih poskusov da bi izgubili odvečne kilograme? Ne iščite napake v napačnih dietah ali v svojih telesnih značilnostih ampak začnite pri osnovah. Če poznate osnove zdravega prehranjevanja ste pripravljeni da boste tokrat resnično uspeli.

Bela rafinirana živila

Če začnete pri osnovah, je na vas da se najprej odrečete rafiniranim belim izdelkom - belemu rižu, kruhu in testeninam iz bele moke ter drugim rafiniranim žitom. Ta namreč vsebujejo veliko hitro prebavljivih ogljikovih hidratov, ki jih telo uporabi za energijo, če pa jih kmalu po zaužitju ne porabimo pa jih shrani v obliki maščobe.
Te zamenjamo s polnozrnatimi, ki imajo nižji glikemični indeks in tako vsebujejo več vlaknin, ki pospešujejo prebavo.

Razporedite obroke

Še vedno ne jeste zajtrka? Dober dan se za večino začne z dobro kavo, moral pa bi se začeti z zajtrkom. Zjutraj je telo sestradano, za delovanje rabimo energijo, ki jo dobimo s primernim zajtrkom. Ta naj vsebuje več ogljikovih hidratov kot ostali obroki, vendar naj bodo tudi ti z nizkim glikemičnim indeksom. Čez dan razporedite preostale štiri obroke, ki naj bodo vsakodnevno ob čimbolj enakem času. Tako telesu zagotovimo ritem da se navadi da mu ni potrebno shranjevati energije v obliki maščobe za čas pomanjkanja. Proti večeru naj bo na krožniku vedno manj ogljikovih hidratov ter več beljakovin in zdravih maščob.

Ostala živila

Se izogibate maščobam? Zdravih maščob pojemo premalo, zato se izogibajte le nezdravim, zdrave pa dodajajte v prehrano. Olje zamenjajte za olivno olje, pojejte več rib, ki so bogate z omega 3 maščobami, ker pa je teh običajno še vedno premalo uporabite prehransko dopolnilo Omega 3. Od osnovnih živil omenimo še beljakovine, ki jih je v vsakdanji prehrani odločno premalo, saj je razmerje med beljakovinami in ogljikovimi hidrati v moderni prehrani popolnoma porušeno. Pojejte več mesa, skute, jajčnih beljakov, stročnic in ostalih živil, ki vsebujejo pretežno beljakovine.

Ob upoštevanju osnov lažje veste katera shujševalna dieta je resnično zdrava in vam lahko prinese rezultate. Vse preveč ljudi se namreč odloča za hujšanje po shujševalnih dietah, ki jih sestrada in kratkoročno res dosežejo super rezultate, ki pa so žal kratkoročne narave.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku