Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Kako do popolne čvrste zadnjice

Kako-do-popolne-čvrste-zadnjiceVerjetno ni ženske, ki bi zanikala, da si želi lepo oblikovano zadnjico. Zanimivo pa je, da moški del populacije spodnjemu delu telesa posveča precej manj pozornosti kot ženske. Z izvajanjem parih osnovnih vaj pa lahko z 10-minutnimi treningi že v 1 mesecu pridemo do čvrste zadnjice.

V medijih se največkrat prebira, da so najboljše vaje za zadnjico izpadni koraki, mrvi dvig in počepi, toda iz bio-mehaničnega vidika lahko povemo, da se zadnjica pri omenjenih vajah ne vključuje maksimalno. Hiperekstenzija kolka je ena izmed najučinkovitejših vaj za trening zadnjice. Seveda so zelo pomembne tudi ostale vaje. To so izolacijske vaje, ki dodatno pripomorejo k aktivaciji mišic in obliki zadnjice.

Vloga zadnjice

Zadnjica je skupek mišic, ki imajo motorno in podporno vlogo. Zadnjica je tudi nekakšen amortizer oziroma »blazina«, na katerih lahko sedimo. Ženska zadnjica se razlikuje od moške. Medtem, ko so moške bolj ozke, bolj čvrste, so ženske zadnjice širše, bolj mesnate in podvržene hitrim spremembam (nosečnost, hujšanje, puberteta, mena). Kakor pri celulitu je tudi pri zadnjici moškim prihranjen marsikateri siv las.

Zgradba zadnjice

Zadnjico sestavljajo 3 mišice in sicer mala zadnjična mišica (gluteus minimus), srednja zadnjična mišica (gluteus medius) in velika zadnjična mišica (gluteus maximus). Vse tri mišice služijo za izteg, odmik in rotacijo nog v kolčnem sklepu. Velika zadnjična mišica je, kot že ime samo pove največja in je tako tudi najbolj izpostavljena obremenitvam. Ravno zato sta srednja in mala zadnjična mišica pri ljudeh pogosto slabo razviti. Obe mišici pa sta zelo pomembni pri oblikovanju zadnjice.

Pogost vzrok slabe aktivacije zadnjičnih mišic je slabo razvita zadnjica. In ravno slabo razvita zadnjica, je lahko glavni razlog za nekatere zdravstvene probleme spodnjega dela telesa.

Mnogi ne vedo in se tudi ne zavedajo, da lahko slabo razvite in nepravilno trenirane mišice zadnjice privedejo do bolečin kolen, kolka in spodnjega dela hrbta.

Katere vaje so primerne za čvrsto zadnjico?

Vaji počep in mrtvi dvig sta eni izmed najbolj učinkovitih za trening velike zadnjične mišice. Pri teh dveh vajah se dviguje bremena, ki so v razmerju z ostalimi vajami zelo težka, kar pa ne pomeni, da je zadnjica zaradi tega optimalno trenirana. Pri osnovnih vajah, in med temi sta tudi mrtvi dvig in počep, se za dvigovanje bremen močno vključujejo preostale mišice. To pomeni, da se pri počepu močno vključujejo tudi mišice spodnjega dela hrbta in zadnje stegenske mišice.

Po treh do štirih mesecih izvajanja primernih vaj bo naša zadnjica napeta in čvrsta kot še nikoli, že po mesecu dni pa bodo vidni prvi rezultati. Zelo pomembno je, da se po doseženem cilju ne vrnete na stara pota, saj se lahko kaj kmalu spet vrne tudi vaša “stara zadnjica”.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Zakaj ne morem shujšati?!
Triki za raven trebuh

Do izklesane postave lažje in hitreje s konjugirano linolno kislino - CLA:

cla-konjugirana-linolna-kislinaKonjugirana linolna kislina je prehransko dopolnilo, ki istočasno znižuje odstotek maščobnih oblog in spodbuja mišično rast. Popolna formula za izklesano telo in lep raven trebuh.

vec-o-izdelku