Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Športna prehrana za mladostnike

Športna-prehrana-za-mladostnikeSte se že kdaj vprašali, kakšna je športna prehrana in kako se razlikuje od vaše? Nobenega dvoma ni, da prehrana na primer mladostnika vpliva na njegovo rast in razvoj. Prav tako ta vpliva tudi na njegove športne dosežke. Če je prehrana neprimerna, ni ogroženo le njegovo zdravje, temveč je zmanjšana tudi njegova zmožnost trenirati in tekmovati.

Športna prehrana bo mladostniku zagotavlja primerno količino hranil in energije, da bo bolj zdrav ter zmožen doseganja boljših športnih rezultatov.



Tabela ki prikazuje potrebno količino vnosa kalorij pri športniku:
Športna-prehrana-za-mladostnike tabela













Katera je najboljša športna prehrana za vadbo?

Mišice med vadbo porabljajo mešanico ogljikovih hidratov, maščobe in (v zmanjšanem obsegu) beljakovin. Količina in razmerje vsakega “goriva“ sta odvisna od intenzivnosti in trajanja aktivnosti. Med visoko intenzivnimi aerobnimi vadbami, kot je hiter tek ali hitro plavanje, mišice porabljajo večinoma ogljikove hidrate in proporcionalno manj maščob. In obratno, pri manjši intenzivnosti, mišice porabljajo manj kalorij na minuto in posledično manj ogljikovih hidratov.

Večina ogljikovih hidratov je v mišicah shranjena v obliki glikogenske rezerve. Vendar so te rezerve relativno majhne in zadoščajo za največ 1,5 do 2 uri intenzivne vadbe, v povprečju pa še mnogo manj. Ko so glikogenske rezerve porabljene, vadba postaja vse težja in pojavi se izčrpanost. Zato je pomembno, da so glikogenske rezerve pred vadbo dobro napolnjene.

Kako lahko športna prehrana vpliva na dosežke mladega športnika? Odgovor je ogromno. Količina, sestava in čas vnosa hrane lahko odločilno vplivajo na zmogljivost športnika. Dobre prehranjevalne navade bodo mlademu športniku omogočile naporno trenirati, se hitro regenerirati in se prilagoditi bolj učinkovito, z zmanjšano možnostjo bolezni ali poškodb. Športniki morajo sprejeti posebne prehranske strategije pred in med tekmovanji, s ciljem maksimizirati dosežke.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Športna prehrana
Športna prehrana za rekreativce

Do večje vzdržljivosti, moči in volumenizacije z NutriUp Kreatin Power:

Kreatin Creatine IZDELEKKreatin je popularno prehransko dopolnilo za povečanje vzdržljivosti in moči, kar koristi vsem športno aktivnim posameznikom ne glede na šport s katerim se ukvarjajo.

vec-o-izdelku