Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Zakaj preveč hitro hujšanje ni zdravo?

Zakaj-prevec-hitro-hujsanje-ni-zdravoZagotovo najbolj razširjene in na žalost nikoli uspešne metode hujšanja so različne nizkokalorične diete. Gre preprosto za pretirano zmanjšanje vnosa kalorij s hrano, posledice pa mi morale biti vsem že dobro poznane – ampak žal niso?!

Po izkušnjah strokovnjakov različne ekstremne diete ne omogočajo uspešnega hujšanja, predvsem pa ne dolgotrajnega vzdrževanja telesne teže. Preveč hitro hujšanje povzroči namreč le nihanje telesne teže, znano kot jo-jo hujšanje oziroma jo-jo efekt, ki se običajno konča s še večjo telesno težo.

Če si posameznik izbira prestroge shujševalne diete, kjer gre običajno za diete z manj kot 800 kalorij dnevno, se pojavi znani učinek: v kratkem času bo močno shujšal, vendar bo izgubljeno težo zelo hitro pridobil nazaj, ko bo z dieto prenehal.

Kakšno hujšanje je zdravo?

Večina ljudi, ki se odloči za hujšanje gre z ''glavo skozi zid'', saj se hujšanja lotijo nepremišljeno in se telo zaradi kaloričnega primanjkljaja otepa mišične mase. Ker si mišično maso želimo ohraniti, saj je to tudi cilj vsakega posameznika ki se odloči za hujšanje, moramo telo pripraviti do tega, da bo energijo namesto iz mišic, črpal iz maščobnih oblog. To storimo z ustreznim vnosom osnovnih hranil in redno telesno vadbo.

Zakaj beljakovine?

Beljakovine so pri hujšanju najbolj pomembno hranilo. Ko zmanjšamo kalorije, telo beljakovine težje zadržuje, zato je posledično potreben večji vnos le teh. Raziskave so pokazale, da je za hujšanje ob kaloričnem deficitu zadovoljiv vnos od 2 do 2,5 grama beljakovin na kilogram telesne teže. Beljakovine tako najdemo v pustem mesu, skuti beljakovinskem napitku in v mnogih drugih virih.

Zaužitje dovolj beljakovin ima za posameznika ob hujšanju velik pozitivni učinek. Beljakovine so namreč hrana, po kateri smo najbolj siti, kar je v obdobju, ko je vnos hrane omejen zelo pomembno, saj se s tem izognemo nenadzorovanemu napadu na hladilnik.

Pri hujšanju pa se zavedajte, da na račun izgube kilogramov ni vredno izgubiti dobrega zdravja in počutja. Hujšajte počasi in siti. Ne privoščite si, da vas popade lakota, deficit kalorij je zagotovo potreben, sigurno pa ne tak da cele dneve stradate. Hujšanje naj bo kot projekt, ki ste si ga zastavili 1x v življenju in le ta naj bo trajen.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Zakaj ne morem shujšati?!
Triki za raven trebuh
Dukanova dieta
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Vse shujševalne diete

Izgubite svoje kilograme hitreje z NutriUp Glukomananom:

Glucomannan IZDELEK
Glukomanan je prehransko dopolnilo za hujšanje, katerega učinke je potrdila tudi EFSA. Vpliva na občutek sitosti, ki traja in zaviranje apetita.

vec-o-izdelku