Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Beljakovinski napitki… za koga in kdaj?

Beljakovinski-napitki-za-koga-in-kdajBeljakovine oz. proteini v prahu so eno od številnih živil, ki jih vedno več posameznikov umesti v svoj jedilnik. Med najbolj prepoznavnimi proteini so tisti, ki so izdelane na osnovi soje, kazeina in sirotke (whey). Brez dvoma pa so whey proteini najbolj priljubljeni in razširjeni.

Potrebe po beljakovinah

Čedalje več raziskav potrjuje ugodne učinke beljakovinskih napitkov, odlikujejo se po dobri aminokislinski sestavi in visokem izkoristku (biološki vrednosti). Ogljikove hidrate poznamo kot gorivo, ki poganja naše telo, beljakovine pa so tisti del, ki telo gradijo.

Zelo pomembno je, da dovolj beljakovin zaužijemo po treningu, saj telo kar kriči po regeneraciji in obnovi tkiv. Prav tako je za popolno obnovo glikogenskih zalog in prenos aminokislin (beljakovin) do mišičnih celic pomemben vnos manjše količine sladkorja.

Tesno sodelovanje beljakovin in hidratov po treningu ugodno vpliva na razvoj rastnega hormona. Beljakovinski napitki in nekaj vlaknin, upočasnijo prebavni proces in ne povzročajo nenadnega vzpona in padca krvnega sladkorja.
Primerno sestavo kakovostnih beljakovin in vlaknin ima nadomestek obroka v prahu. Če zaužijemo nadomestek obroka imamo dlje časa zagotovljeno energijo in popolno regeneracijo po telesnih aktivnostih.

Zakaj so beljakovine pomembne med hujšanjem?

60 kilogramska ženska potrebuje okrog 90g beljakovin, 80 kilogramski moški pa vsaj 120g beljakovin dnevno. Nima smisla, da na primer spijete beljakovinski napitek za zajtrk, potem pa pozabite na beljakovine.
Vnos beljakovin morate namreč razporediti preko celega dneva. Če v času hujšanja zaužijete premalo beljakovin z običajnimi živili oziroma je kakovost zaužitih beljakovin slaba, lahko primanjkljaj nadomestijo beljakovinski napitki.

Kako se beljakovine porabijo

S hrano zaužite beljakovine se v telesu razgradijo na aminokisline. Del aminokislin iz krvnega obroka se porabi tudi za energijo, predvsem med telesno aktivnostjo in dieto.

Poleg beljakovin iz hrane so vir aminokislin tudi telesne beljakovine, ki se začnejo razgrajevati, če se ne zaužije dovolj beljakovin s hrano. S tem si telo zagotovi nujno potrebne aminokisline. Zaradi omenjenih razlogov je smiselno na dieti zaužiti več beljakovin in tako zagotoviti telesu ravnovesje.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Beljakovinska dieta
Beljakovinske ploščice
Koristi glukomanana

Poiskusite slasten čokoladen beljakovinski napitek Whey Protein Premium:
whey protein premium IZDELEK
Če želite obrok, ki je bogat z beljakovinami s slastnim čokoladnim okusom, izberite Whey Protein Premium. Lahko ga uporabite kot samostojen obrok  ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku