Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Maščobe so top pri hujšanju

Mascobe-so-top-pri-hujsanjuZmota vseh ki hujšajo je mišljenje, da se je potrebno izogibati maščob ker redijo. Ampak ali je temu res tako? Vse maščobe ki jih zaužijemo niso slabe in nekatere vam celo pomagajo pri hujšanju. Preberite zakaj je tako?!

Maščobne kisline so tako kot voda, vitamini in minerali, beljakovine ter ogljikovi hidrati pomembno hranilo telesa. Če maščobe načrtno vključite v dieto, pa lahko prispevajo tudi k vzdrževanju zdrave telesne teže in spodbudijo izgorevanje maščobnih oblog. Pomembno je le, da izberete prave dobre maščobe.

Glavni vzrok svetovne epidemije debelosti je nezdrava prehrana, ki vsebuje prevelike količine slabih maščob in rafiniranih ogljikovih hidratov (sladkarije, gazirane pijače, slani prigrizki…).

Raziskava je pokazala na maščobe
V nedavni raziskavi so ugotovili marsikaj zanimivega, ko so preučevali vpliv maščobe na hujšanje v dveh skupinah udeležencev s prekomerno telesno težo. Obe skupini sta jedli hrano z enako količino kalorij. Pri čemer je prva skupina zaužila le 18% maščob, druga skupina pa 39 odstotkov vnesenih kalorij. Druga skupina je razliko zaužila z nenasičenimi maščobami.

Po šestih mesecih so pri skupini, ki je uživala več maščob, zabeležili 62 odstotkov večje zmanjšanje indeksa telesne mase ter zmanjšanje obsega pasu v primerjavi z drugo skupino. Ti so namreč zaužili več ogljikovih hidratov, kar je povzročilo več sladkorja v krvi, to pa je bila ovira za njihov uspeh pri hujšanju. Medtem je skupini z višjim vnosom zdravih maščob uspelo zmanjšati maščobne obloge kljub dejstvu, da sta obe skupini pojedli enako število kalorij.

Kaj pa so zdrave maščobe?
Izberite nenasičene maščobe iz hrane, kot so ribe, semena, oreški, listnata zelenjava, avokado in olivno olje. Najbolj izstopajoča maščoba, ki je koristna za zniževanje telesne teže je konjugirana linolna kislina, ki jo najdemo predvsem v živalskih maščobah.

Živilo                          Vsebnost CLA (mg/g maščobe)
jagnjetina    5,6
govedina    4,3
teletina    2,7
puran    2,5
piščanec    0,9
svinjina    0,6
losos    0,3
mocarela    4,9
parmezan    3
homogenizirano mleko    5,5
maslo    4,7
jogurt    4,8
sončnično olje    0,4
arašidovo olje    0,2
olivno olje    0,2
   1000
 
Daleč največ konjugirane linolne kisline v popolnoma naravnem izvlečku najdete v kapsulah NutriUp CLA, več pa si lahko preberete tukaj >>. Strokovnjaki svetujejo, naj pri dieti več kalorij, ki jih dnevno zaužijemo, izvira iz dobrih maščob. Tako si lahko naslednjič pri pripravi obroka solato brez slabe vesti izdatno začinite z olivnim oljem.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Hujšanje za telebane I. del
Jedilnik za hujšanje
Omega 3 iz ribjega olja ali lanenega semena

Do izklesane postave lažje in hitreje s konjugirano linolno kislino - CLA:

cla-konjugirana-linolna-kislinaKonjugirana linolna kislina je naravno prehransko dopolnilo, ki istočasno znižuje odstotek maščobnih oblog in spodbuja mišično rast. Popolna formula za izklesano telo in lep raven trebuh.

vec-o-izdelku