Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

S počepi do seksi ritke!

s-pocepi-do-seksi-ritkePočepe vsi poznamo. So odlični za športnike in za tiste, ki se s športom ukvarjate zgolj rekreativno. Pravzaprav bi počepe morali izvajati vsi. Pa poglejmo zakaj…
Počepi so vaja, ki bi morala biti prisotna v vseh programih vadbe. S počepi odlično okrepimo celotno telo, predvsem pa spodnji del - meča, kolensko tetivo, stegenske mišice, zadnjične mišice in tudi trebušne mišice. Izboljša se mobilnost ter stabilnost hrbtenice, kar zmanjša možnosti poškodb. Odlično vpliva na hitrost pri teku, skoku v višino in na sploh pripomore k boljšim športnim rezultatom. Seveda ob predpostavki, da jih izvajamo pravilno.

Najprej si malo bolje poglejmo zadnjico in mišice ki jo sestavljajo. To so 3 mišice in sicer mala zadnjična mišica (gluteus minimus), srednja zadnjična mišica (gluteus medius) in velika zadnjična mišica (gluteus maximus). Vse tri mišice služijo za izteg, odmik in rotacijo nog v kolčnem sklepu. Velika zadnjična mišica je, kot že ime samo pove največja in je tako tudi najbolj izpostavljena obremenitvam.

Pravilno izveden počep

Kljub temu da počep zgleda zelo preprosto, je potrebno nekaj pozornosti nameniti pravilni izvedbi. Nogi postavite narazen v širini ramen, roki pa dvignite predse ali ju postavite za glavo. Spustite se navzdol, tako kot da bi se želeli usesti na stol. Spustite zadnjico, koleni pa pokrčite le do pravega kota med stegnom in golenjo. Težo imejte vedno v petah.

MIT: Med izvajanjem počepov koleni ne smeta preko linije prstov na nogah!

Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Zaviralec apetita za hujšanje brez pregreh - NutriUp Garcinia Premium:

Glucomannan IZDELEK
Garcinia Premium je popolnoma naravno pridobljena iz sadeža Garcinia Cambogia in vsebuje kar 60% HCA, kar vam prinese najboljše rezultate shujševalne diete.

vec-o-izdelku