Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Ali je zvečer res prepovedano jesti?

ali-je-zvecer-res-prepovedano-jestiZakaj naj bi bilo zvečer uživanje hrane bolj škodljivo? Konec koncev prebavni sistem deluje enako ob vsakem delu dneva. Od tega, kaj jeste zvečer, je odvisno, kako boste spali in, kako se boste zbudili. Z napačno odmerjeno večerjo, si lahko pokvarite cel naslednji dan. Zato dobro premislite, kaj danes zvečer daste v usta, še posebej pa bodite pozorni kaj jeste zadnji 2 uri pred spanjem.

Česa ne jesti pred spanjem?
Če pojeste preveč hrane pozno zvečer, še posebej bogate z ogljikovimi hidrati, se poveča shranjevanje maščobe v telesu. Če pojeste obrok z ogljikovimi hidrati z visokim glikemičnim indeksom (testenine, krompir, beli riž, sladkor) neposredno pred spanjem, povečate izločanje inzulina in avtomatsko zmanjšate izločanje rastnega hormona (HGH).

To je zelo slabo, saj se približno 80% tega super hormona, ki spodbuja izgorevanje maščob in večanje mišične mase, izloča ponoči med spanjem.


Če ste bili lačni 11 ur (npr. od 20:00 do 7:00), prične vaše telo izgorevati znatne količine maščob po petih urah lakote (to je približno okrog 1:00 ponoči) in nadaljuje vse dokler se ne prebudite.

Kaj torej jesti?
Čez dan jejte pogosto manjše, zdrave obroke v razmiku treh ur, kar zmanjša lakoto in željo po določeni hrani ponoči.

Zadnji obrok naj sestoji iz beljakovin in nizkokaloričnih, vlaknastih ogljikovih hidratov (zelenjava in sadje). Izogibajte se škrobnih ogljikovih hidratov pred spanjem (kruh, testenine, riž, krompir).

Če vas tako kot mnoge, zvečer poprime želja po ogljikovih hidratih tik pred spanjem, si vseeno privoščite malo ogljikovih hidratov! Samo poskrbite, da so bogati z vlakninami in so nizkega glikemičnega indeksa: jabolka, ribez, breskve, slive, otrobi, sveža zelenjava, zelenjavni sok.

Če trenutno izvajate treninge za moč za izgradnjo mišic, je odlična izbira za zadnji obrok v dnevu nemastni sir (poln počasno prebavljivih beljakovin kazeina) z malo sadja in zelenjave.

Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Posladkajte se s čokolado brez slabe vesti! Poiskusite slasten čokoladen beljakovinski napitek Whey Protein Premium:
whey protein premium IZDELEK
Če želite obrok, ki je bogat z beljakovinami s slastnim čokoladnim okusom, izberite Whey Protein Premium. Lahko ga uporabite kot samostojen obrok ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku