Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Top 5 vaj za lepo oblikovane noge do poletja

top-5-vaj-za-lepo-oblikovane-noge-do-poletjaSi želite okrepiti stegenske mišice, se znebiti maščobnih oblog in celulita? Potem je skrajni čas, da začnete telovaditi.

”Ko se zredim, mi gre vse v boke in stegna," je stavek, ki ga ženske najpogosteje izrečejo. Če nimate časa za obisk fitnessa, vam je na voljo pet vaj, ki jih lahko izvajate kar doma.

Kmalu bo čas za kopalke, vi pa ste nervozni že samo ob misli, ker se vam je na bokih in stegnih nabralo malo preveč maščobe? Še bolj vas obremenjuje, ker v tem norem tempu nimate časa za obisk fitnesa, tek ali ukvarjanje s kakšnim drugim športom.

Ponujamo vam rešitev - vaje, ki jih z lahkoto naredite doma.

Izkoristite zid

Postavite se s hrbtom obrnjeni proti steni in razkoračite noge. Drsite s hrbtom po zidu navzdol, dokler niso stegna vzporedna s tlemi. Ostanite v tem položaju, kolikor dolgo lahko, in se znova vrnite v začetni položaj.

Stol

Z eno roko se primite za stol in dvigujte nogo na stran, kolikor visoko lahko. To ponavljajte petnajstkrat izmenično z vsako nogo.

Vaja z blazino

Ta vaja je odlična za mišice na notranji strani stegen. Za izvajanje pa potrebujete le stol in blazino. Sedite na stol in položite blazino med stegna. Stisnite s stegni blazino in jo zadržite v tem položaju vsaj minuto. Dihajte normalno, vajo pa ponovite petkrat.

Počep na prstih

Stopala razširite v širini ramen, kolena obrnite navzven, roke položite na boke. Spustite se v počep, ko bodo stegna vzporedna s tlemi, se vzdignite na prste. Enkrat spustite pete in ponovno stopite na prste, nato se vzravnajte in ponovite vajo.

Kolo leže

Uležete se na hrbet, roki sta ob telesu. Začnite premikati noge kot bi vozili kolo. Pozorni bodite, da kolen ne pomaknete preveč nazaj, saj tako vaja izgubi svoj namen.
Vaja je odlična tako za spodnje trebušne mišice kot tudi za zgornje mišice nog.

Naštete vaje izvajajte vsak ali vsaj vsak drugi dan. Ko se jih boste naučili, vam ne bodo vzele več kot pol ure na dan. Kombinirajte jih s hitro hojo, tekom in drugimi športnimi aktivnostmi če le utegnete, zraven pa seveda pazite tudi na prehrano.

Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Želite raven trebuh in sanjsko postavo? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob, vam pomagajo pokuriti kar 278 kalorij več in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku