Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Hoja v hrib in hujšanje

hoja-v-hrib-in-hujsanjeHoja navkreber vpliva na več mišičnih skupin kot hoja po ravnem, kar pomeni, da porabite tudi več kalorij. Če ne živite v bližini nobenega hriba, lahko uporabljate tudi tekoči trak ali steper doma ali v fitnesu. Toda ali s hojo v hrib lahko izgubite kilograme?

Čeprav se mnogim zdi hoja v hribe premalo intenziven način vadbe, da bi z njo lahko učinkovito izgubljali kilograme in se jim zdi tak način telesne aktivnosti v prvi vrsti bolj za nabiranje kondicije, pa mnogi strokovnjaki in telesni trenerji poudarjajo, da je hoja v hribe eden izmed izjemno učinkovitih načinov hujšanja.

Za izboljšanje mišičnega tonusa in splošno fizično pripravljenost je hoja v hrib ali tako imenovano planinarjenje več kot idealna izbira. Hoja navkreber pospešuje metabolizem in kuri maščobe tudi brez posebnih diet, hkrati pa vključuje več mišičnih skupin kot hoja po ravnem. Pomembno je, da se ogrejete, preden se zaženete v hrib, da ne pride do morebitnih poškodb.

Raziskave in študije so pokazale, da z aktivno hojo, sploh pa s hojo v hrib, pokurimo skoraj toliko kalorij, kot pri aerobiki ali pilatesu. Prav tako je potrebno poudariti, da hoja v hribe običajno traja vsaj nekaj ur, to pa pomeni, da takšna vadba traja precej dlje časa kakor npr. kolesarjenje, plavanje, tek ali drugi športi. Ker hodimo več ur skupaj, s tem pokurimo več kalorij, hkrati pa oblikujemo naše celotno telo.

Hoja v hribe pokuri več kalorij kot tek

Če se tako na primer odpravimo na triurni pohod v hribe, lahko pri takšni vadbi porabimo kar 1700 kalorij. Kar pa pomeni, da lahko na tak način pokurimo več kalorij kot s tekom. Tek navadno traja kakšno uro, hoja v hribe pa je sicer manj intenzivna, a traja dlje.

S tekom, tudi če tečemo vsak dan, tako ne moremo porabiti 1700 kalorij, niti ne moremo pokuriti 560 kalorij na uro, kar je povprečna poraba kalorij pri hoji v hribe. Pri teku se krepijo zgolj določene skupine mišic, prav tako precej trpijo kolena. Pri hoji v hribe pa enakomerno obremenjujemo celo telo, prav tako so manj obremenjeni zgolj določeni deli telesa.

Če se odločimo za težji teren, potem se nivo intenzivnosti hoje v hrib zviša na nivo vzdržljivostnih športov, s krasno nagradno na samem koncu – razgledom.


Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Želite raven trebuh in sanjsko postavo? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob, vam pomagajo pokuriti kar 278 kalorij več in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku