Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Kaj jesti na LCHF prehrani

kaj-jesti-na-LCHF-prehraniZadnje čase je vedno bolj v ospredju prehrana LCHF (Low Carb High Fat), saj to ni še ena modna muha oz. dieta, ampak je slog življenja kako se prehranjujemo. Zakaj?

Ta način prehrane ni za 1-2-3 ali več mesecev, ampak način prehrane tako zleze pod kožo, da je pri večini za vedno.

To je način prehrane, pri katerem ne čutite lakote, ni napadov na ''junk'', želja po hrani se zelo zmanjša.

Pri LCHF prehrani dejansko ogljikove hidrate zmanjšate do minimuma in namesto tega povečate vnos maščobe. Tako telo energijo za svoje delovanje namesto iz ogljikovih hidratov dobiva iz maščobe.

Takšen način prehrane je dejansko način, kako so se prehranjevali naši predniki.

Živila na LCHF

Meso: vseh vrst, od govedine, perutnine, svinjine do divjačine. Ne odstranjujte maščob in kože s perutnine, posezite tudi po drobovnih delih živali (jetra, želodčki, srčki, itd.). Če je le mogoče kupujte lokalno.

Ribe: najboljša izbira so sardele. Ne tiste iz konzerve, temveč zamrznjene ali sveže iz ribarnice. Sardela je majhna riba, ki vsebuje pomembne maščobne kisline (omega 3).

Jajca: v vseh možnih oblikah. Kuhana, umešana, na oko, itd. Jajca so popolna hrana za vaše telo.

Mlečni izdelki: če niste občutljivi na mlečne beljakovine in laktozo posezite po nepredelanih polnomastnih mlečnih izdelkih. Maslo, smetana, polnomastni jogurt in mastni siri – vendar ne pretiravajte s količino.

Naravne maščobe: kravje maslo in svinjska mast, že naše babice so vedele, da maščobe dajejo jedem polnost in bogat okus. Odlična izbira so tudi kokosova maščoba, olive in avokado.

Zelenjava: predvsem tista, ki raste nad zemljo. Zelje, špinača, zelena solata, brokoli, cvetača, ohrovt, bučke, kumare, jajčevci, čebula, česen, paprika, paradižnik in ostale.

Oreški: v zmernih količinah. Oreškov je hitro preveč, večina jih vsebuje tudi večje količine omega 6 maščobnih kislin.

Jagodičevje: v zmernih količinah, lahko pa predstavljajo odlično sladico, še posebej v družbi maskarponeja ali sladke smetane.


Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Posladkajte se s čokolado brez slabe vesti! Poiskusite slasten čokoladen beljakovinski napitek Whey Protein Premium:
whey protein premium IZDELEK
Tudi na LCHF obrok, ki je bogat z beljakovinami s slastnim čokoladnim okusom. Lahko ga uporabite kot samostojen obrok ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku