Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Triki za raven trebuh

Triki-za-raven-trebuhSi želite raven trebuh ali izrazitejše trebušne mišice?
Verjetno ste preizkusili že najrazličnejše vaje, pa vam nikoli ni uspelo. Za izpolnitev vaših želja pa je potrebno le slediti preprostim korakom, ki jih lahko izvajate vsak dan, kjerkoli in kadarkoli.
Preberite si kako in začnite že danes!

Beljakovine v vsakem obroku

Vsak dan naj bodo obroki bogati z beljakovinami (npr. beljakovinska ploščica, kos manj mastnega sira, pust zrezek, beljakovinski prašek,...). Beljakovine namreč spodbudijo metabolizem in uravnovesijo krvni sladkor. Nižja kot je raven krvnega sladkorja, nižji je nivo insulina - ta pa je krivec, da se odvečni sladkor spravlja v obliki maščobe na trebuh. Obroki naj si sledijo na vsake 3 do 4 ure, da ostaja nivo krvnega sladkorja skozi cel dan približno enak.

Vaje za trebuh - žoganje

Uležemo se na hrbet, stegnemo roke za glavo in zgrabimo veliko telovadno žogo. Nato žogo dvignemo nad glavo, jo približamo prsnemu košu in hkrati približamo tudi stegnjene noge. Žogo primemo z nogami med gležnje in jo počasi spustimo na tla, medtem ko roke spuščamo za glavo. To podajanje žoge med rokami in nogami ponovimo vsaj desetkrat.

Nič sladkorja

Izogibati se je potrebno sladkorju ter sladkanju hrane in pijače (kave, čaja), kolikor je to mogoče. Tako bo krvni sladkor nizek, vrednost glukagona pa visoka. Glukagon je hormon, ki je naš najboljši prijatelj, ko se spopadamo z odvečnimi kilogrami oziroma, ko hujšamo.

Žvečite

Dobro prebavljena hrana pomeni manj napihnjen trebuh in manj plinov. Prebava hrane se začne že v ustih, zato skrbno prežvečimo vsak grižljaj. Za vsak obrok si je potrebno vzeti čas, saj občutek sitosti občutimo šele 15 minut po tem, ko hrano zaužijemo.

Trebušnjaki pridejo zadnji

Vrstni red, ki nas pripelje do ravnega trebuha in izrazitejših trebušnih mišic je: najprej dieta, nato kardio, zatem pridobivanje mišične mase in nazadnje vaje za trebuh. 60 minut na dan porabimo za pripravo bolj zdravih obrokov. Tri do petkrat tedensko si vzamemo po 20 minut časa za kardio vadbo ter trikrat tedensko po 15 minut časa za izvajanje vaj za moč. Nazadnje pridejo trebušnjaki, ki jih delamo trikrat tedensko po 5 minut.

Preusmerite pozornost

Če smo bolj neučakane narave in ker rezultati niso vidni že prvi dan, preusmerimo pozornost na stvari, ki jih imamo radi. Ženske si obujte visoke pete, oblecite majico z dekoltejem, obiščite frizerski salon ali vaš najljubši nakupovalni center. Moški si vzemite čas za prijatelje ali se odpravite s svojo boljšo polovico na kratek obisk obale. Skratka, poudarite najlepši del vašega telesa in preusmerite poglede tja, kamor sami hočete ali uživajte v aktivnostih, ki jih imate radi.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Želite raven trebuh in med vadbo pokuriti več maščob? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku