Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Prezaposleni za hujšanje ?

Prezaposleni-za-hujsanjeSe vam zdi, da je vaš urnik preveč natrpan z aktivnostmi in časa za hujšanje enostavno ni? Dandanes ima večina ljudi občutek, da svet okrog njih preveč hiti. Ustavite pa si ga lahko le sami in to tako, da ne zmanjšate količine aktivnosti, ampak jih ustrezno planirate in si postavite prioritete.

Zdravje bi moralo imeti veliko večjo vrednost, kot jo ima za večino ljudi. Preveč se poslužujemo kurativnega zdravljenja, namesto da bi zaživeli bolj zdravo. Število prekomerno težkih ljudi se povečuje, zavedanje da je treba shujšati če želimo živeti zdravo, pa se prebuja prepočasi.

Smo tudi mi med tistimi, ki ne poznajo več 8 urnega delavnika? Poleg tega nas ponavadi v popoldanskem času čakajo se druge obveznosti. Vsak dan je potrebno skuhati kosilo, pospraviti po stanovanju ali urediti okolico hiše in še marsikaj nam hodi po glavi, le kako zdravo živeti in skrbeti za svoje telo in dušo ne.

Seveda z nekaterimi naštetimi aktivnostmi lahko shujšamo nekaj kilogramov, vendar tako hujšanje ponavadi ni zdravo. Ponavadi ne mislimo dovolj na zdravo dieto in gibanje celega telesa.

Bodite organizirani

Za vse aktivnosti, ki jih imamo v naslednjem tednu ali pa vsaj naslednji dan, si sestavimo urnik. Bodimo pošteni do sebe in ne pretiravajmo z odvzemanjem ali podaljševanjem časa, ki ga bomo dejansko porabili za posamezno aktivnost. Seveda lahko sprva pričakujemo nekaj odstopanj, saj se vendarle učimo. Nihče seveda ni znal vsega prvi dan, kot se tudi ne da shujšati v enem samem dnevu!

Ko bomo imeli pred seboj urnik, bomo ugotovili, da nam prostega časa niti ne primanjkuje. Ta čas lahko izkoristimo za hujšanje ali aktivnosti, ki bodo blagodejno vplivale za naše telo in duha. Pojdimo na sprehod z našim partnerjem ali našimi prijatelji. Gibajmo se in skrbimo za naše telo. Oddih v naravi in v mirnem okolju napolni naše baterije, nam pomaga shujšati in sprazni našo glavo vseh skrbi.

Utrujenost premagujte aktivno

Seveda ne moremo mimo tega, da je močna volja na začetku izjemnega pomena. Vse preveč smo vajeni, da po službi ali po kosilu ležemo k počitku, namesto da bi mislili na hujšanje. Seveda v tistem trenutku ne pomislimo, ali bomo potem res bolj polni energije?! Popoldanski počitki ponavadi telo za kratek čas umirijo, vendar kako ga ponovno spraviti v pogon?

Enostavno – telo spočijmo raje s telesno aktivnostjo, saj ta ne vzame nič več časa, kot če se uležemo.

Občudovanja vredna narava nam med sprehodom spočije telo bolj kot sedežna garnitura. Ko se tega ritma navadimo, lahko sprehode zamenjamo z bolj intenzivnim gibanjem. Tek in kolesarjenje sta dve športni aktivnosti, ki nas ne bosta stali premoženja in nam bosta pomagali shujšati. Obenem pa je intenzivnost in čas, ki ga namenimo za to, povsem v naših rokah.

Ne pozabite, da ste VI kralj vašega časa in le od vas samih je odvisno kako ga boste porabili. Nihče od zgodovinsko pomembnih in uspešnih ljudi ni imel na voljo več kot 24 ur na dan. Niti uspešen fizik Albert Einstein, niti lastnik Apple-a Steve Jobs. Pa so oni imeli čas za hujšane?

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Kako začeti s hujšanjem

Želite raven trebuh in sanjsko postavo? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob, vam pomagajo pokuriti kar 278 kalorij več in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku