Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Triki za seksi ritko

Triki-za-seksi-ritkoČe se ozremo okrog sebe, vidimo, da so ponovno »v modi« seksi oblinaste ritke. Osebni trenerji pravijo, da kar 99% žensk želi delati vaje, s katerimi bi utrdile svojo zadnjico. Kako pa lahko pridete do okrogle, privzdignjene in izklesane ritke, ki bi vam jo vsi zavidali?

Zadnjico sestavljajo tri glavne mišice: gluteus maximus, gluteus medius in gluteus minimus. Njihovo krčenje omogoča premikanje noge v vse smeri. Tako prav pri vsakem koraku uporabljamo in s tem treniramo svoje gluteusne mišice. Njihova funkcija je, da omogočajo tek, hojo, delanje počepov in nasploh premikanje.

Temu sledi zaključek, da so ravno te aktivnosti odlične za zadnjične mišice. Za seksi ritko si zato v naravi omislite hojo v hrib, ki bo povišala intenzivnost vadbe. Če uporabljamo tekoči trak v telovadnici, pa si zvišamo nagib, kar bo ravno tako stimuliralo ritne mišice.

Za aerobno vadbo so odlični tudi nekateri drugi fitnes pripomočki, kot so eliptični trener, stepper in kolo.

Vaje za seksi ritko

Ker pa je obiskovanje telovadnic v poletnem času nepriročno, smo za vas pripravili nekaj enostavnih vaj za čvrsto seksi ritko, ki jih lahko izvajate kar doma. Če želite biti ponosni na svojo ritko, bodite vztrajni in izvajajte vaje redno.

Počepi

Stopali naj bosta vzporedno v širini kolen. Nato počasi počepnemo (kot bi se hoteli usesti) in pazimo, da kolena ne gredo preko prstov na nogah.

Izpadni koraki

Začnemo spet v izhodiščnem položaju, stoje s stopali vzporedno. Nato z eno nogo naredimo velik korak naprej in počasi upognemo obe koleni. Sprednje koleno naj bo upognjeno za 90 ̊in poravnano z gležnjem. Če želimo vajo nadgraditi, v roke vzamemo uteži. Vajo ponovimo še z drugo nogo.

Dvig noge na žogi

Uležemo se s trebuhom na veliko telovadno žogo, z rokami pa se upremo na tla. Nato počasi izmenično dvigujemo iztegnjeno nogo od tal. Ko vaja postane prelahka, lahko poskusimo dvigniti obe nogi hkrati, pozorni pa moramo biti na to, da hrbet ni ukrivljen!

Most

Uležemo se na hrbet in pokrčimo kolena. Nogi naj bosta v širini bokov. Počasi dvigujemo zadnjico visoko kot gre in jo nato počasi spuščamo. Za nadgradnjo lahko eno nogo dvignemo od tal.

Dvig noge vstran

Uležemo se na bok in iztegnemo obe nogi. Zgornjo nogo iztegnemo za 45 ̊ pred sabo, tako da smo v stabilnem položaju. Nato spodnjo nogo dvigujemo v zrak. Vajo ponovimo še na drugem boku.

Zdrava prehrana

Ne pozabimo pa, da je del osnovne formule za lepo postavo in torej zapeljivo ritko, tudi zdrava prehrana. Priporočamo, da izberete eno izmed naslednjih diet, ki jih lahko najdete v priročniku: Vse shujševalne diete

Ne glede na to katera dieta vam bolj ustreza, pa je potrebno poudariti, da se moramo diet držati. Če odmislimo diete in hujšanje, je najbolj važno, da z našega jedilnika črtamo vsaj tista živila, ki spadajo med najbolj nezdrava. Osvobodimo se sladkorja in nasičenih maščob ter tako izklesimo seksi ritko in shujšajmo še kakšen kilogram.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Kako do prave seksi ritke? Do izklesane postave lažje in hitreje s konjugirano linolno kislino - CLA:

cla-konjugirana-linolna-kislinaKonjugirana linolna kislina je prehransko dopolnilo, ki istočasno znižuje odstotek maščobnih oblog in spodbuja mišično rast. Popolna forula za izklesano telo in lep raven trebuh.

vec-o-izdelku