Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Hujšanje s čokolado

hujsanje-s-cokoladoOdlična novica za vse tiste, ki hujšate in obožujete čokolado! Rezultati nove študije namreč kažejo, da so ljudje, ki redno jedo čokolado, bolj suhi, kot ljudje, ki si ne privoščijo te sladke pregrehe. Seveda je pomembno kdaj in koliko čokolade pojeste. Preberite, kako lahko izkoristite čokolado za hujšanje in za dobro splošno počutje.

Raziskave razkrivajo, da čokolada poleg tega, da vsebuje ogromno kalorij, vsebuje tudi veliko antioksidantov. Antioksidanti z nevtralizacijo prostih radikalov preprečujejo prezgodnje staranje. V primernih količinah ima čokolada pozitivne učinke na zdravje, znižuje krvni tlak in nivo holesterola. Po drugi strani pa s preveliko količino čokolade pride v telo velika količina kalorij in s tem ogljikovih hidratov in maščob.

Raziskava hujšanja s čokolado

V raziskavi so preučevali vzorec 1000 ljudi, ki hujšajo. Pri tem pa upoštevali prehrano, vnos kalorij in ITM (indeks telesne mase). Primerjali so ITM oseb, ki redno jedo čokolado s tistimi, ki se redko ali nikoli ne pregrešijo. Rezultati so osupljivo pokazali, da so tisti, ki med hujšanjem redno jedo čokolado vitkejši.

Torej je čokolada primerna tudi za hujšanje. Vprašanje pa je, kako je to mogoče? Zakaj bi bili vitkejši, če jemo čokolado? Dr. Jakubowicz, profesorica na univerzi v Izraelu razlaga, da so že prejšnje raziskave pokazale, da zdrava hrana zbuja željo po čokoladi. V svoji lastni raziskavi je ugotovila, da ljudje dejansko lažje prenašajo dieto, če zraven jedo čokolado.

Druge ugotovitve so pokazale, da antioksidanti v čokoladi izboljšajo mišično maso in znižajo telesno težo. Redno uživanje čokolade naj bi bilo povezano z nižjim ITM, torej je pomembnejše od količine to, da jo jemo redno.


Kdaj jesti čokolado?

Preden planete po čokoladi, pa naj vas opozorimo, da drugi strokovnjaki opozarjajo na previdnost pri hujšanju s čokolado. Nič ni narobe, če se sem in tja pregrešimo, vendar velja previdnost pri količini, saj je čokolada vseeno zelo kalorično živilo. Shujševalna dieta ne bo uspešna, če bomo zaužili preveč kalorij. Zato je potrebno jedilnik dobro planirati, da kljub čokoladi vnesemo toliko kalorij, da lahko shujšamo.

Pregrešimo pa se lahko takrat, ko ima naše telo potrebo po ogljikovih hidratih, ki imajo visok
glikemični indeks (GI). To je med ali pa takoj po športni aktivnosti. Z malo domišljije jo lahko uvrstimo kar v obrok. Naribamo jo v skuto ali pa začinimo proteine.

Tako kot v vseh stvareh, ki se jih lotevamo, tudi pri hujšanju in dietah velja, da se jih moramo lotiti z veseljem. Če vam je torej najtežje v procesu hujšanja odreči se sladkarijam, to ni nujno potrebno. V mislih imejte le to, da pazite kdaj in koliko čokolade pojeste. Vsekakor pa vam svetujemo, da je za hujšanje morda še vedno bolj primerno sadje, kot pa čokolada.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Želite raven trebuh in sanjsko postavo? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob, vam pomagajo pokuriti kar 278 kalorij več in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku