Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

90 dnevna ločevalna dieta

90-dnevna-locevalna-dietaVerjetno ste tudi sami že preizkušali različne shujševalne diete, a z rezultati nikakor niste bili zadovoljni. Če si priznamo, vedno iščemo diete, ki so čim lažje in z najmanj odrekanja. Shujševalne diete, ki ne spreminjajo prehranjevalnih navad in nam prinašajo hitre, če ne že celo čudežne rezultate.






Ni ravno čudežna, je pa 90 dnevna ločevalna dieta definitivno shujševalna dieta, ki deluje in prinaša rezultate. Dieta je znana pod imeni
90 dnevna ločevalna dieta, 90 dnevna presnovna dieta, trimesečna dieta ter 3MD in temelji na pravilni kombinaciji posameznih vrst živil.

90 dnevna ločevalna dieta vam prinese, poleg izgube odvečnih kilogramov, tudi spremembo metabolizma v organizmu, kar pomeni, da boste po končani dieti obdržali težo. V kolikor se boste držali zastavljenega načrta, lahko izgubite tudi do 25 kg. Je vredno preizkusiti?


Ciklusi prehranjevanja

Da bi organizem kar najbolje deloval, je 90 dnevna ločevalna dieta razdeljena v tri cikluse.

Očiščevalni ciklus diete naj traja od 4. do 12. ure. Prehrana v času očiščevalnega ciklusa, je vedno sestavljena iz sadja in zelenjave, ne glede na to kateri dan je. Razlog je v temu, da so vitamini in minerali za človeško telo esencialni in jih potrebuje vsak dan.

Drugi, prehranjevalni ciklus diete, naj traja od 12. do 20. ure. V tem ciklusu so pomembne pravilne kombinacije živil in čas med obroki. Na beljakovinski dan mora med obroki preteči 4 ure. Pri škrobnem dnevu in dnevu ogljikovih hidratov morata med obroki preteči 2 uri, pri sadnem dnevu pa naj si obroki sledijo na 1-2 uri.

Tretji, prebavni ciklus diete, naj traja med 20. in 4. uro zjutraj. Ta čas je namenjen prebavi hrane in v tem obdobju ne uživamo hrane.

Prehranjevalni dnevi diete

Prehranjevalni dnevi so najpomembnejši element 90 dnevne ločevalne diete. Zaporedje prehranjevalnih dni in pravilna kombinacija hranil sta odločilnega pomena.

Dieto tako sestavljajo:
  • beljakovinski dan
  • škrobni dan
  • dan ogljikovih hidratov
  • sadni in zelenjavni dan
  • vodni dan (vsak 29. dan)
90 dnevna ločevalna dieta se vedno začne z beljakovinskim dnevom. Ko je 4 dnevni ciklus diete končan, se ta začne znova in tako ponavlja 90 dni. Izjema je 29. vodni dan diete, ki pa ni obvezen in se ga lahko umesti v dieto po želji.

90 dnevna ločevalna dieta jedilnik
          90-dnevna-locevalna-dieta 2
Beljakovinski dan diete

Kosilo:

Izbirate lahko med govedino, svinjino, perutnino, ribami, morskimi sadeži in sojo. Ob beljakovinah lahko jeste svežo zelenjavo, na koncu obroka pa sledi obvezna goveja ali zelenjavna juha. Vegetarijanci vnašajte beljakovine z mlečnimi izdelki, jajci, sojo ali proteini v prahu.

Večerja:

Večerja naj bo enaka kosilu, le brez juhe na koncu obroka. Nikoli ne kombinirajte različnih vrst beljakovin. Jejte samo eno vrsto hrane, recimo samo purana. Ker vse mlečne izdelke štejemo med proteine, jih lahko uživate samo na beljakovinski dan.

Škrobni dan diete

Kosilo:

Od škrobnih živil lahko uživate fižol, grah, lečo, čičeriko, riž ali krompir. Zraven lahko jeste solato in za prilogo kuhano zelenjavo. Med obrokom je dovoljen tudi manjši kos kruha.

Večerja:

Večerja naj bo podobna kosilu, le da je obrok pol manjši.

Dan ogljikovih hidratov

Kosilo:

Ogljikovi hidrati dajejo energijo in moč za pravilno delovanje možganov, a so tudi glavni krivec za odvečne kilograme. Zato naj bodo obroki na ta dan diete primerno manjši. Pomembna je pravilna izbira ogljikovih hidratov, tako lahko uživate ajdove ali koruzne žgance, polento, kuskus, kosmiče in kaše. Jeste lahko tudi testenine, zelenjavno pico ali katerokoli slano pecivo.

Večerja:

Večerja je čas za nekaj sladkega. Privoščite si vaše najljubše pecivo v manjših količinah in obvezno košček temne čokolade, kot svetuje že članek Hujšanje s čokolado!

Sadni in zelenjavni dan diete

Ne pozabite, da 90 dnevna ločevalna dieta vključuje sadno zelenjavni zajtrk vse dni. Izbirate lahko med oreščki, zelenjavo ter svežim ali suhim sadjem. Priporočamo, da zaradi lažje prebave, sadja in zelenjave ne mešate ter v enem obroku jeste le eno vrsto sadja ali zelenjave.
Zdrave in vitalne vas bodo ohranjali ravno
vitamini in minerali v sadju in zelenjavi. Najboljše za vaše telo bo domače, bio sadje iz katerega si lahko pripravite sadni smoothie.

Na začetku 90 dnevne ločevalne diete boste verjetno pojedli večje količine sadja, da ne boste lačni. Čez čas pa se bo organizem navadil diete ter novega načina prehranjevanja in prilagodil metabolizem, tako da zagotovo ne boste lačni.

Vodni dan

Vodni dan vsakih 29 dni vedno sledi sadnemu dnevu. Ta dan diete je namenjen postu, zato pijte samo vodo. Ker ne boste ravno polni energije, vam priporočamo, da je dan čimbolj prost aktivnosti.

90 dnevna ločevalna dieta deluje!

90 dnevna ločevalna dieta se zlahka prilagaja vašim potrebam in okusu. Pomembno je, da se držite ločevanja živil, pazite na pravilno razporeditev obrokov čez dan, pijete dovolj vode in ste telesno aktivni vsaj trikrat na teden! Pozitivno razmišljanje pa vam bo pomagalo v trenutkih šibkosti, ko se ne boste počutili najbolje in ko boste tik pred tem, da prekinete z dieto. Vztrajajte in tako vam 90 dnevna ločevalna dieta zagotavlja uspeh.

Facebook Google+
Vpiši email naslov ...
Posladkajte se s čokolado brez slabe vesti tudi na 90 dnevni ločevalni dieti z beljakovinskim napitkom Whey Protein Premium:
whey protein premium IZDELEK
Če želite obrok, ki je bogat z beljakovinami s slastnim čokoladnim okusom, izberite Whey Protein Premium. Lahko ga uporabite kot samostojen obrok v beljakovinskih dnevih na ločevalni dieti.


vec-o-izdelku