Planet Diet Modra Številka
  • banner planet diet zdravo zivlljenje in nasveti
Previous Next

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase
Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletnega portala planet-diet so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-1-UPB1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletnim portalom (v nadaljevanju »portal«, »trgovina«, »Planet Diet« ali »planet-diet«) upravlja podjetje Dioni, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Vsa vsebina, ki je objavljena na tem spletnem portalu, je last podjetja Dioni d.o.o., zato je brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja nihče ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati.

Ob registraciji v sistem Planet Diet, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Planet Diet, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem portalu oz. v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Planet Diet ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena objavljena na spletnem portal oz. v spletni trgovinije cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR. Določeni načini plačila določajo transakcijske stroške ali druge stroške, zato so za te načine plačila določene posebne cene, ki so enoznačno in transparentno označene v splošnih pogojih, načinih plačila in na mestih, ki kupca opozarjajo na te stroške oz. spremenjeno ceno.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja Planet Diet – Dioni, d.o.o. (po ponudbi/predračunu).
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. V primeru odstopanja navedenih navodil z navodili na spletnem portalu v splošnih pogojih poslovanja, obveljajo navodila objavljena na spletnem portalu v splošnih pogojih poslovanja. Ob soglasju kupca, lahko ponudnik izda račun tudi v elektronski obliki.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu oz. v njegovi zgodovini naročil.

Cene

Cena objavljena na spletnem portal oz. v spletni trgovini velja za vse člane Planet Diet. Član Planet Diet postane uporabnik z registracijo na spletnem portalu oz. trgovini Planet Diet.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi odpremo blaga (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Darilni bon Planet Diet

Darilni bon je izkazni papir, ki ga Dioni, d.o.o. izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, podjetje Dioni, d.o.o. pa ga je zavezano sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja na spletnem portalu oz. v spletni trgovini. Darilni bon je moč kupiti na spletnem portalu oz. v spletni trgovini. Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne. Uporaba darilnega bona je možna preko vnosa unikatne alfa numerične kode darilnega bona v prvem koraku nakupnega procesa.

Imetnik bona mora bon porabiti v 6 mesecih od dneva izdaje, razen ko je na bonu to izrecno drugače označeno. Pri prenosu vrednosti v obliki dobroimetja na uporabniški račun, mora prenos vrednosti opraviti do konca obdobja veljavnosti, dobroimetje pa lahko nato koristi brez nadaljne časovne omejitve, vendar v enkratnem znesku. 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Promocijska koda je uporabnikom na voljo občasno, Dioni, d.o.o. ne zagotavlja da bo uporabnikom kadarkoli promocijska koda zagotovljena.

Kako uporabim promocijsko kodo?
Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 1. koraku spletnega nakupa. V odprto okence v košarici vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na gumb uporabi. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Bonus

V bogati ponudbi Planet Diet najdeš tudi artikle, pri katerih ob nakupu dobiš tudi bonus. Bonus je popust, ki ga unovčiš ob naslednjem nakupu. Višina bonusa je različna, navedena pa je ob ceni artikla. Z bonusom ti bomo še lažje zagotavljali ugodno spletno nakupovanje.

Bonus je viden v uporabnikovem profilu, ko je naročilo z artiklom, ki bonus vsebuje, zaključeno in smo prejeli plačilo. Izkoristiš ga lahko v enkratnem znesku pri kateremkoli prihodnjem spletnem nakupu na Planet Diet. Možno je koristiti tudi več bonusov hkrati, vendar skupno bonusi ne smejo presegati vrednosti nakupa/košarice. Posamezni bonusi niso deljivi (delno porabljeni).

Kot prijavljen uporabnik lahko vidiš trenutno stanje vseh bonusov na svojem računu. Bonus je veljaven 3 mesece, razen če je to pri posameznem produktu označeno drugače. Veljavnost bonusa je označena tudi na računu, ki ga prejmeš ob prevzemu naročila. 

Če kupec z artiklom ni zadovoljen in se odloči za vračilo, mu povrnemo vplačana sredstva, bonus pa se odstrani iz uporabnikovega računa. V primeru, da je bil v času med vračilom artikla bonus že izkoriščen, kupcu povrnemo razliko med vplačanimi sredstvi in zneskom izkoriščenega bonusa. 

Bonus ni izplačljiv v gotovini.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je družba Dioni, d.o.o., Suhadole 15d, 1218 Komenda. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora ali komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat, razen če drugače določajo pravila določene nagradne igre. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali pa bo le-to javno objavljeno.

Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki po elektronski pošti posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte in telefonsko številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime, priimek, naslov ter ostali pridobljeni podatki uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani ali kjerkoli drugje soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Postopek nakupa

Nakup v spletni trgovini je enostaven, popolnoma varen, izvedeš pa ga v enem samem koraku. Za nakup registracija NI potrebna.

Nakupuješ lahko:
  1. Na spletu
  2. Preko telefona - 031/335-802
  3. Po elektronski pošti na prodaja"@"planet-diet.si

Če se odločiš za nakup preko spleta, naj omenimo, da naše spletno mesto zagotavlja vse potrebne varnostne standarde, ki zagotavljajo varen nakup. Trasparenten in pošten način poslovanja, pa ti omogoča vpogled v podatke našega podjetja ("O Planet Diet" v nogi). Ne glede na to kako nakupuješ, pa vedno velja 15 dnevna garancija, da ti vrnemo kupnino. Torej 100% varen nakup brez skrbi.

Nakup na spletu

Na izdelku se nahaja okno v katerem je navedena cen izdelka in na katerem lahko izbereš količino izdelka (ikoni + ter -). S klikom na gumb "Dodaj v košarico" pa izdelek dodaš v nakupovalno košarico.

Ko vse izdelke dodaš v košarico, na košarici:
  • Preveriš vsebino košarice
  • Vpišeš vse svoje podatke
  • Izbereš način plačila (predračun ali po povzetju)
  • Vneseš kodo kupona, če obstaja posebna akcija
  • Klikneš "Potrdi naročilo"

Če želiš spremeniti količino izdelkov v košarici za to uporabiš vpisno polje v vrstici izdelka, po spremembi količine pa klikneš na ikono tik desno ob vpisani količini, da se vsebina košarice osveži.

Če želiš izdelek odstraniti iz košarice klikneš rdečo "X" ikono v vstici izdelka.


Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prodajalec pošlje elektronsko potrdilo o statusu naročila. Kupoprodajna pogodba je shranjena na naših strežnikih.


Statusi:

1. Naročilo sprejeto - Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Blago odpremljeno - Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte ali s predložitvijo obrazca, ki se nahaja tukaj
.

Kupec mora prejeto blago vrniti v roku, zakonsko določenem za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Dioni, d.o.o., Suhadole 15d, 1218 Komenda. Prosimo, da izdelek vrnete na naslednji način:
  • izdelek mora biti v originalni embalaži;
  • izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini;
  • vrnjenemu izdelku morate priložiti račun oz. njegovo kopijo.
Garancija ne velja:
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • če gre za dobavo avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • če gre za dobavo izdelkov za higieno in osebno higieno;
  • če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij.

Prodajalec bo kupcu povrnil vsa opravljena plačila najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo bo kupcu povrnjeno z nakazilom na njegov osebni bančni račun, ki nam ga mora v ta namen sporočiti v okviru postopka vračila blaga. Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. Če je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket v najkrajšem možnem času prineseš na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna če:

  •     artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  •     artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  •     artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  •     je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.



Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
 odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Če skupni znesek naročila znaša 50 EUR ali več, ti poštnino po Sloveniji plača Planet Diet, v nasprotnem primeru stroške poštnine krije kupec. Stroški  poštnine so fiksni in znašajo 2,49 EUR s plačilom po predračunu oziroma 3,99 EUR s plačilom po povzetju.

Pri plačilu po povzetju se obračuna še provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR do vrednosti paketa 100,00 EUR, pri paketih z višjo vrednostjo pa je strošek nakazila 1,07 % vrednosti paketa, vendar ne več kot 5,01 EUR.

Dostavo izven Slovenije se zaračuna po posebni tarifi.

OPOZORILO!
Če ti želi poštar zaračunati poštnino, čeprav znesek vašega naročila presega 50 EUR, ga opozori, da je poštnina že plačana s strani spletne trgovine Planet Diet.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev planet-diet.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Vsa oglasna sporočila, lastnosti izdelkov ter ostali teksti, ki kakorkoli opisujejo prehranska dopolnila, so v skladu z zakoni, ki opredeljujejo prehranske in zdravstvene trditve, ter smernicami uporabe. Oglasna sporočila, lastnosti izdelkov ter ostali teksti, ki kakorkoli opisujejo prehranska dopolnila ne vključujejo nedovoljenih zdravstvenih ter prehranskih trditev in v nobenem primeru ne pripisujejo izdelkom niti zdravstvenih, niti čudežnih lastnosti in ne postavljajo trditev, da na kakršen koli način zdravijo bolezen ali bolezen preprečujejo. Če uporabnik zazna, da temu ni tako, naj to nemudoma sporoči ponudniku na elektronsko pošto.

Za posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tem spletnem portalu, Planet Diet in s tem tudi ponudnik ne prevzemata nikakršne posredne ali neposredne odgovornosti. Vse informacije podane na tem spletnem portalu so zgolj informativne in tako kot izdelki v spletni trgovini niso namenjeni zdravljenju bolezni in diagnosticiranju, prav tako ne morejo nadomestiti klasičnega zdravljenja, zdravnikovega mnenja in zdravila na recept.

Vsebina spletnega portala ni bila niti pregledana, niti preverjena ali potrjena ali zavrnjena s strani MZ, JAZMP, ZI ali katerekoli druge pristojne institucije.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Spletni portal ni namenjen za uporabo osebam mlajšim od 18 let.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda preko elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazuma ne bo možno doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Planet Diet ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Planet Diet, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa Planet Diet