Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka
  • banner planet diet zdravo zivlljenje in nasveti
Previous Next

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Za hujšanje

Za-hujšanjeHujšanje je ena težjih nalog, ki si jih človek lahko zada. Večina ljudi niti ne ve kako začeti, saj nimajo prave motivacije. Zato je najbolj pomembno, da če se že odločite za hujšanje, se tega lotite z veseljem in motivacijo.
Poiščete jo lahko pri drugih ljudeh, ki dobro izgledajo, morda v naravi, lahko pa jo poiščete tudi v sebi. Osredotočite se na en cilj in en razlog za hujšanje in sprememba v življenju ne bo več tako težka.


Kako začeti hujšanjem

Za boljši pregled si začnite pisati dnevnik dosežkov. Zapisujte svoje mere, kaj ste pojedli, kako ste telovadili in koliko časa. Zapišite vse, seveda tudi to, kako ste se pregrešili. Zastavite si realen cilj, ki ga ravno tako zapišete v vaš shujševalni dnevnik. Naj vas na te mestu opozorimo pred preveč optimističnimi cilji, ki vam lahko začnejo zbijati motivacijo, če jih ne dosežete.

Uspešen recept za uspešno hujšanje

Za uspešno hujšanje je pomembno spremeniti prehranske navade in si znati izbirati primerna živila. Dnevna poraba kalorij naj bo vedno večja od zaužitih kalorij. Iz jedilnika črtajte hitre ogljikove hidrate in odvečne nezdrave maščobe. Vsakodnevno uživajte 5-6 obrokov, ki jih nikoli ne izpuščajte, hrano pa si postrezite na manjših krožnikih.

Namesto po sladicah raje sezite po sadju in zelenjavi, ki ravno tako vsebuje sladkorje, vendar bolj primerne za hujšanje. Vsekakor pa si vsake toliko lahko privoščite tudi posladek, da se vam hujšanje ne zameri.

Predvsem poskrbite za zdravo in uravnoteženo prehrano in nikakor ne izpuščajte obrokov. Še posebno pomemben obrok je zajtrk, ki ga vse preveč radi izpuščamo. Uspešno hujšanje vsebuje obilen zajtrk, saj telo učinkoviteje porablja kalorije v zgodnjih urah.

Hujšanje in vadba

Večji del svojega življenja posvetite športu in gibanju v naravi. Za začetek je dovolj tudi vsakodnevna hoja, potem pa postopoma stopnjujte tako težavnost kot frekvenco svojih vadb. Za hujšanje so primerni vsi športi - plavanje, hitra hoja, tek, hoja v hribe, kolesarjenje, izbire je ogromno, odločitev pa je vaša.

Če potrebujete družbo za motivacijo, si omislite obisk skupnih vadb za hujšanje, ali pa si poiščite prijatelje za tek in druge športne aktivnosti. Izkoristite vsako priložnost, da boste dejavni. Namesto uporabe dvigala se odločite za uporabo stopnic, namesto z avtom se napotite do cilja peš ali s kolesom. Gibanje ni samo za hujšanje, gibanje bo pozitivno vplivalo tudi na vaše zdravje in na splošno počutje.

Bodite vztrajni

Vaš cilj morda ne bo uresničen v tistem trenutku, kot ste si predstavljali. Vendar se morate zavedati, da kilogrami, ki so se nabirali daljše obdobje, ne morejo izginiti čez noč.

Izbira diete za hujšanje

Pomembno je, da se izognete (pre)hitrim shujševalnim dietam, ki so na dolgi rok neučinkovite in zdravju neprijazne.Veliko diet za hujšanje temelji na omejevanju vnosa hranil v telo. S tem pa telesu samo škodimo, saj telo začne kvalitetna hranila pridobivati kar iz naših lastnih mišic.

Manjši delež mišične mase v telesu pa pomeni, da telo porablja manj kalorij za normalno delovanje in posledično kopiči več maščobe. Izberite dieto za hujšanje, ki vsebuje vse skupine živil: ogljikove hidrate, beljakovine, maščobe ter vitamine in minerale. V mesecu dni nikakor ni priporočljivo izgubiti več kot 5 kilogramov.


Prehranska dopolnila za hujšanje

Kot pomoč za hujšanje si lahko izberemo ustrezna prehranska dopolnila. Ta imajo vlogo dopolnjevati običajno prehrano. Na voljo so v različnih oblikah, naprimer v obliki tablet, praškov, kapsul in tekočin. Prehranska dopolnila so nepogrešljivo sredstvo, kot pomoč za hujšanje.

Med hujšanjem boste tako svojemu telesu nudili vsa potrebna hranila, ki jih z običajno hrano težko zaužijete. Pospešujejo pa tudi naravne procese izgubljanja maščob, kar pomeni hitrejše in boljše rezultate.


Glavna prednost, ki jih imajo prehranska dopolnila za hujšanje:

  • Hitro hujšanje
Kombinacija pravilne in polno-vredne prehrane z izbranimi prehranskimi dopolnili za hujšanje, vodi do želenih rezultatov hitreje.

  • Zdravo hujšanje
S prehranskimi dopolnili boste svojemu telesu zagotovili vse potrebne vitamine in minerale, ki jih v času hujšanja vedno primanjkuje.

  • Čas
Čas priprave zdravega obroka za hujšanje je lahko dolgotrajno, tako nam dragocen čas lahko prihranijo prehranska dopolnila za hujšanje.

  • Poceni hujšanje
Prehranska dopolnila za hujšanje so morda na prvi pogled dražja od običajne hrane. Ko preračunate ceno posamičnega obroka, ugotovite, da so prehranska dopolnila za hujšanje dostikrat celo cenejša od običajne hrane.

Najbolj pomembno je, da vztrajate na poti do cilja, da vam ne zmanjka želje po novem in bolj zdravem življenju.

Facebook Google+

Za hujšanje z boljšimi rezultati izberite prehranska dopolnila NutriUp:

Za hujšanjeČe ste se odločili za hujšanje in s tem za bolj zdravo življenje, vam nudimo visoko kakovostna in preverjena prehranska dopolnila za lažjo dosego cilja. Vsi izdelki vsebujejo naravne sestavine, ki so za telo zdrave in nimajo nikakršnih nezaželjenih učinkov. Zagotovite si več motivacije ter trajne rezultate in se pridružite mnogim našim uporabnikom, ki jim je že uspelo.

prehranska dopolnila za hujšanje