Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Vitamini in minerali - vitamin B

vitamini-in-minerali-vitamin-bSkupino B vitaminov sestavljajo tiamin, riboflavin, B6, B12 in folna kislina. Ti vitamini poskrbijo za zdravo telo, saj jih potrebujemo za dobro kri, zdravo živčevje in srce ter najpomembneje, za zdrave možgane.

Anemija(slabokrvnost), izguba spomina, utrujenost in prebavne težave so vsi znaki pomanjkanja vitaminov B. Zaloge vitamina B pa si lahko napolnimo z uživanjem rib, mesa, jajc in mlečnih izdelkov ter prehranskih dopolnil z vitamini.

Vitamin B12


Vitamin B12 je pomemben člen v metabolizmu, poskrbi za tvorbo rdečih krvnih celic in za dobro delovanje centralnega živčnega sistema.

Pomanjkanje vitamina B12 povzroči anemijo, izgubo ravnotežja, šibkost ter otrplost in mravljinčenje v rokah in nogah.

Vitamin B6

Vitamin B6 je ključen pri razgradnji hrane, saj pretvori ogljikove hidrate, proteine in maščobe v energijo. Nujen je za tvorbo nevrotransmiterjev (signalnih molekul v živčevju) in s tem za dobro delovanje živčevja in tudi imunskega sistema. Vključen je tudi v sintezo hormonov in v sintezo rdečih krvnih celic.

Pomanjkanje povzroči anemijo, srbeče izpuščaje, suho kožo, razpoke v ustnih kotih, zmedenost in šibak imunski sistem.

Riboflavin

Riboflavin je nujen za metabolizem ogljikovih hidratov iz katerih ustvarja energijo in razgradnjo aminokislin. Pomaga ohranjati zdrave sluznice.

Pomanjkanje povzroči boleče razpoke v ustnih kotih in na ustnicah ter luskaste zaplate na glavi.

Tiamin

Tiamin je nujen za metabolizem ogljikovih hidratov in za normalno delovanje živcev in srca.

Pomanjkanje povzroči utrujenost in razdražljivost. Hujše pomanjkanje pa prizadene živce, mišice, srce in možgane.

Folna kislina

Folna kislina pomaga telesu pri tvorbi novih, zdravih celic. Najbolj je potrebna v času nosečnosti in rasti za normalen razvoj možganov in hrbtenjače.

Pomanjkanje se kaže z anemijo in v hujših primerih z okvaro živčevja.

Facebook Google+


Sorodne teme:
Vitamini in minerali - vitamin A
Vitamini in minerali - vitamin C
Vitamini in minerali - vitamin D
Vitamini in minerali - vitamin E
Vitamini in minerali - vitamin K
Katera hrana vsebuje veliko železa
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku