Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Katera hrana vsebuje veliko železa

katera-hrana-vsebuje-veliko-zelezaVečno vprašanje vseh, ki imajo anemijo oz. slabo kri. Železo je zelo pomemben mineral, saj skrbi za prenos kisika po naši krvi in tako priskrbi dovolj energije za vse dnevne aktivnosti. Najboljši vir železa je hrana živalskega izvora, obenem naše telo železo iz mesa lažje absorbira, kot železo iz rastlin.

Ostrige

Dobra novice za ljubitelje školjk in ljudi, ki ne marajo rdečega mesa. Ostrige so bogate z železom in cinkom. Dobra novica je tudi, da ne vsebujejo veliko kalorij in so primerne za diete.

Blitva

Kuhanje poveča količino železa v zeleni zelenjavi, prav tako tudi dodan vitamin C kuhani blitvi poveča absorpcijsko zmožnost železa. Zato za dobro absorpcijo dodajte blitvi sveže iztisnjen limonin sok.

Govedina

Goveji zrezek je obogaten z veliko železa. A ker rdeče meso ni tako zdravo, se omejimo na zrezek velikosti dlani.

Jagnjetina

Poleg govedine, je tudi jagnjetina bogata z železom. Tudi tu bodimo pozorni na manjše količine.

Dagnje

Dagnje so enostavne za pripravo in tudi cenovno dosegljive. So dober vir železa, prav tako pa vsebujejo v večjih količinah tudi selen in vitamin B12.

Jajca

Jajca vsebujejo bogato paleto hranil in tudi železo ni izjema. Količina železa v jajcih sicer ni velika, a z rednim uživanjem jajc, lahko popravimo zaloge železa v telesu.

Slivov sok

Slive vsebujejo veliko vlaknin in tudi manjši delež železa. Odlične so za diete in za pripravo smoothie-v.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vitamini in minerali - vitamin A
Vitamini in minerali - vitamin B
Vitamini in minerali - vitamin C
Vitamini in minerali - vitamin D
Vitamini in minerali - vitamin E
Vitamini in minerali - vitamin K
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku