Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Omega 3 iz ribjega olja ali lanenega semena

omega-3-iz-ribjega-olja-ali-lanenega-semenaTako laneno seme, kot ribje olje sta bogata z omega 3 maščobnimi kislinami, ki so dobre za visok holesterol in visok pritisk. Toda kateri vir omega 3 maščob nudi več za naše telo?

Že dolgo v preteklosti, ko so ljudje uživali več rib, zelenjave, oreščkov, semen in manj stročnic, je bilo razmerje med omega 6 in omega 3 maščobami v prehrani 1:4. Danes se je to razmerje močno spremenilo in znaša 20:1, vendar na žalost ne v prid omega 3 maščobam.

Naše telo nujno potrebuje večji delež omega 3 maščob v prehrani, saj je le taka prehrana kompatibilna s telesom. Bogat vir omega 3 sta prav laneno seme in seveda laneno olje ter ribe in ribje olje. Zadovoljivi viri omega 3 pa so tudi bučna semena, soja, konopljino olje in zelena listnata zelenjava.

EPA in DHA maščobni kislini

Prednost ribjega olja je v tem, da vsebuje dve drugi vrsti omega 3 maščobnih kislin, ki jih ne najdemo v rastlinah. To sta EPA in DHA, ki ju vsi dobro poznamo po tem, da varujeta zdravje, predvsem da skrbita za zdravo srce in ožilje.

EPA maščobna kislina pomaga pri vnetnih boleznih, kot sta revma ali osteoartritis, ulcerozni kolitis, Chronova bolezen, astma in ekcem. Znana je po učinku na srce, saj zviša nivo HDL (dobrega holesterola) in zniža visok krvni tlak.

DHA maščobna kislina je pomembna za dobro delovanje možganov, predvsem pa dober kognitivni razvoj otrok, preprečila naj bi celo nastanek Alzheimerjeve bolezni.

Omega 3 maščobe iz rastlinskega vira kot sta laneno seme ali orehi, so prav tako pomembne za zdravje. A dejstvo je, da se le manjši del pretvori v EPA in DHA, kot je to značilno za omega 3 iz ribjega olja.

Odločite se za zdravje

Če ste zdravi in si želite obogatiti dieto, izberite raznovrstno prehrano z zelenjavo, ki vsebuje omega 3 in seveda ribe, ki naj najdejo mesto na krožniku vsaj dvakrat tedensko. Ker pa večina ljudi ne poje dovolj rib, ali pa te niso dovolj kakovostne, so dobro nadomestilo omega 3 prehranska dopolnila, ki vsebujejo kakovostne omega 3 maščobne kisline iz ribjega olja.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Zagotovite svojemu telesu dovolj Omega 3 maščob iz kakovostnega ribjega olja:

omega3 IZDELEK
Omega 3 maščobe ohranjajo zdrav kardiovaskularni sistem, znižajo raven holesterola in krvnega tlaka. Še posebej se omega 3 maščobe svetuje vsem, ki so bolj dovzetni za srčne in žilne bolezni.

vec-o-izdelku