Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Glikemični indeks, kaj je to

Glikemicni-indeksSposobnost absorbcije sladkorja v kri merimo živilom z ogljikovimi hidrati. Več kot se sladkorja iz živila uspe absorbirati v našo kri, višji glikemični indeks (GI) ima to živilo. Zato višji kot je glikemični indeks (GI) nekega živila tem bolj je to redilno in posledično lahko slabo za naše zdravje.

Nivo krvnega sladkorja

Nivo krvnega sladkorja se dvigne vsakič, ko nekaj pojemo. Če prehrano prilagodimo tako, da energijo pridobivamo pretežno iz ogljikovih hidratov, ki imajo nizek glikemični indeks (GI), si znatno povečamo možnosti, da naša teža ne bo ušla izpod nadzora. To lahko storimo tudi z nadomeščanjem obrokov s shake-i, ki vsebujejo idealno razmerje hranil, ki jih telo potrebuje. Vse to in več vsebuje shake Pure Meal z glikemičnim indeksom 30, ki je na voljo v naši trgovini. Še posebej so priporočljivi za vse, ki ne jedo zajtrka, saj brez zajtrka lahko kar pozabimo na vitko postavo. Telesno težo lahko vzdržujemo, če jemo hrano, ki ima nižji glikemični indeks (GI) od 50, za hujšanje pa mora biti ta nižji od 35. Tako zagotovimo primerno raven sladkorja v krvi, da se ta porablja in se ne shranjuje v obliki maščobnih oblog.

Prebava ogljikovih hidratov

Ogljikovi hidrati se tekom prebave spremenijo v glukozo in prehajajo v kri. Nižji kot je glikemični indeks (GI) manj glukoze se prebavi in transportira v kri. Z dvigom krvnega sladkorja se začne izločati hormona insulin, ki odstranjuje odvečen sladkor iz krvnega obtoka. Izločen sladkor se spremeni v trigliceride, ki se transportirajo v maščobne celice. Torej manj kot imamo odvečnega sladkorja v krvi, manj se proizvede trigliceridov, ki se nalagajo v maščobne celice in nižji kot je glikemični indeks (GI) zaužitih živil, manj odvečnega sladkorja imamo v krvi.

Sladkor in maščoba

Ker insulin spodbuja proizvodnjo trigliceridov, sploh ne rabimo pojesti nič mastne hrane, da se zredimo. Zmotno je mišljenje, da je prekomerna teža večinoma posledica preveč zaužitih maščob. Ravno nasprotno, povprečna prehrana vsebuje ravno pravo mero maščob, primanjkujejo nam edino omega 3 maščobe, ki jih pridobimo z uživanjem rib vsaj dvakrat tedensko ali uživanje omega 3 maščob v kapsulah. Posledica pomanjkanja omega 3 maščob je široko poznana bolezen visokega holesterola, ki je naprimer eskimi, ki pojejo največ maščob od vseh plemen/narodov sploh ne poznajo.

Glikemični indeks (GI) v praksi

Vrednost glikemičnega indeks (GI) se lahko spreminja s stopnjo dozorelosti ali s kuhanjem. Normalno zrela banana ima precej nižji glikemični indeks (GI), kot prezrela. Razkuhane testenine imajo višji glikemični indeks (GI), kot pa al dente, zato jih kuhamo točno po navodilih. In zato vedno gledamo glikemični indeks (GI) živil v točno taki obliki, v kakršni jih želimo pojesti. Prilagodimo svojo dieto, ter okrepimo svoje zdravje in izboljšajmo svoj zunanji izgled.

Vpiši email naslov ...
Facebook Google+

Zaviralec apetita za hujšanje brez pregreh - NutriUp Garcinia Premium:

Glucomannan IZDELEK
Garcinia Premium je popolnoma naravno pridobljena iz sadeža Garcinia Cambogia in vsebuje kar 60% HCA, kar vam prinese najboljše rezultate shujševalne diete.

vec-o-izdelku