Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Sestava zelenega čaja

Sestava-zelenega-čajaUčinkovine, ki jih vsebuje zeleni čaj imajo številne pozitivne učinke na zdravje in dobro počutje. Zeleni čaj je zato v azijski prehrani prisoten že stoletja, kar se pozna tudi na vitkosti in zdravstvenem stanju prebivalstva.

Polifenoli

So antioksidanti, ki jih vsebuje zeleni čaj telo ščitijo pred škodljivimi učinki prostih radikalov, ki nastajajo v telesu kot posledica nezdravega načina življenja, stresa, napornih treningov itd. Zeleni čaj vsebuje kar 25 različnih polifenolov. Med njimi so katehini, ki imajo veliko antioksidativno moč.

EGKG

Zeleni čaj vsebuje zelo močan antioksidant EGKG (epigalokatehingalat), ki je stokrat močnejši od zelo znanega vitamina C in 25-krat od vitamina E.

Flavonoidi

Imajo pomemben vpliv na preprečevanje bolezni srca in ožilja in pozitivno vplivajo na absorbcijo vitamina C v telesu, zeleni čaj pa jih vsebuje v izobilju.

Čreslovine - Tanin

Zaviralno vplivajo na prebavo kofeina ki ga vsebuje zeleni čaj, tako da se ta sprošča v krvni obtok postopno.

Kofein

Kofein, ki ga vsebuje zeleni čaj ima poživljajoč učinek. Zaradi postopnega sproščanja njegov poživljajoči učinek traja dlje.

Vitamini

Zeleni čaj je vir vitaminov B kompleksa in vitamina C. Vitamini B-kompleksa ugodno vplivajo na umske sposobnosti, krepijo živčevje, pospešujejo presnovo in razstrupljajo telo. Vitamin C deluje kot zelo močan antioksidant, ki krepi imunski sistem. Vsebnost vitaminov, ki jih vsebuje zeleni čaj, je odvisna od kakovosti izdelka.

Teanin

Je aminokislina, ki ima nasproten učinek kot kofein in ima tako pomirjajoč učinek ter daje zelenem čaju prijetno aromo.

Ostale koristi zelenega čaja

Zeleni čaj pa s kombinacijo vseh sestavin prinaša še mnogo preostalih koristi. Če upoštevate napotke o zdravi prehrani in povrhu vsega to kombinirate z zelenim čajem, potem trajni rezultati hujšanja gotovo ne bodo izostali. Pri zelenem čaju je morda pomembno še to – za tiste, ki ste občutljivi na kofein, ga morda ni primerno uživati pred spanjem, saj včasih v sledovih vsebuje tudi majhne količin kofeina, ki je eden izmed ključnih antioksidantov. Zato je bolje, da zeleni čaj zaužijete zjutraj ali po kosilu, zvečer pa se mu morda odrečete.

Hujšanje z zelenim čajem je tako naravna metoda za izgubo telesne teže, ki blagodejno vpliva tudi na preostali organizem in vaše zdravje nasploh.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vrste zelenega čaja
Koristi zelenega čaja
Smoothie zeleni čaj in mango

Zaviralec apetita za hujšanje brez pregreh - NutriUp Garcinia Premium:

Glucomannan IZDELEK
Garcinia Premium je popolnoma naravno pridobljena iz sadeža Garcinia Cambogia in vsebuje kar 60% HCA, kar vam prinese najboljše rezultate shujševalne diete.

vec-o-izdelku