Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Katera ura je najbolj primerna za telesno aktivnost?

Katera-ura-je-najbolj-primerna-za-telesno-aktivnostČe želimo ohraniti telo zdravo in produktivno, moramo prisluhniti biološki uri in spati ponoči, delovati pa podnevi. Na podlagi biološke ure so nekatere aktivnosti primernejše v jutranjem, druge pa v popoldanskem času. Seveda obstajajo odstopanja od posameznika do posameznika, odstopanja so tudi pri različni starosti in v različnih letnih časih.

Spodaj si lahko preberete teorijo, ki je bila napisana na podlagi študij delovanja človekovega telesa v povezavi z biološko uro. Tako so ob različnih delih dneva primerna različna opravila.


Med 6.00 in 9.00

Telo se postopoma prebuja in pripravi na nov dan. Proizvodnja hormona melatonina, ki uravnava spanec, se preneha. V tem času strokovnjaki opozarjajo, da je za kar 40% več možnosti za možgansko kap, le te pa so bolj pogoste v zimskem času. Zaradi zunanjih dejavnikov kot so mraz in tema, telo avtomatsko dojame, da mora še spati. Intenzivno fizično vadbo se v tem času odsvetuje.

Med 9.00 in 12.00

V tem delu dneva smo najbolj dejavni in skoncentrirani. Priporočljivo je, da v tem delu dneva opravimo vse pomembne obveznosti in tudi tiste ki so fizično nekoliko bolj naporne.

Med 12.00 in 15.00

To je čas po kosilu, ko je večina ljudi zaspanih. Razlog zaspanosti so v večji meri ogljikovi hidrati z visokim
glikemičnim indeksom. Najslabše kar lahko naredite v tem času je. da zaspite za 2 uri. Najboljši popoldanski počitek je dolg 20 min, še bolje pa bo, če se odpravite na kratek sprehod.

Med 15.00 in 18.00

V tem času utrujenost mine, poveča se fizična dejavnost, temperatura telesa naraste ter srčni utrip se poviša. To je čas, ki je primeren za večje fizične napore, čas ko imajo športniki zahtevnejše treninge.


Med 18.00 in 21.00

To je čas po fizični aktivnosti, ko smo ljudje lačni. Takrat se je dobro izogniti enostavnim ogljikovim hidratom. Privoščite si zelenjavo ter beljakovine, da nahranite vaše mišice. To je čas, ko ostanemo ustvarjalni in dojemljivi za nove ideje.


Med 21.00 in 24.00

Telesna temperatura začne padati, telo se umiri in je pripravljeno na spanje. Kdaj nekdo postane zaspan je odvisno od dnevnih aktivnosti. Če ste telovadili v poznih urah, bo telo praviloma potrebovalo več časa, da se pripravi na spanec.


Med 0.00 in 6.00

Telo je v najgloblji fazi spanja nekje do 3.00 ure. Možgani se znebijo toksinov. Energija telesa, ki jo izkoriščamo za ogrevanje, se v tem času uporablja za druge namene, kot je denimo obnova kožnih celic.


Taka je torej teorija, ki pa zagotovo ne podpira izjem. Zato jo lahko upoštevate, če pa opazite, da se ta ne sklada z vašim dnevnim ritmom, se raje prepustite svojemu ritmu.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Kako začeti s hujšanjem
Jedilnik za hujšanje



Do izklesane postave lažje in hitreje s konjugirano linolno kislino - CLA:

cla-konjugirana-linolna-kislinaKonjugirana linolna kislina je prehransko dopolnilo, ki istočasno znižuje odstotek maščobnih oblog in spodbuja mišično rast. Popolna formula za izklesano telo in lep raven trebuh.

vec-o-izdelku