Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Koliko kalorij porabimo med vadbo?

Koliko-kalorij-porabimo-med-vadboKalorije so gorivo, ki poganja naše telo za delo in vadbo. Tudi ko počivamo, telo potrebuje kalorije za svoje osnovne funkcije. Živila se po kalorični vrednosti zelo razlikujejo, zato je dobro vedeti kaj pojemo ter koliko. Višek kalorij se v telesu pozna kot odvečna maščoba, lahko pa tega pokurimo z vadbo.

Vadba pa ne le da kuri kalorije, ampak tudi spodbudi naš metabolizem in daje telesu mnogo drugih blagodejnih učinkov.

Kalorije med vadbo

Na porabo kalorij vpliva več dejavnikov. Glavni dejavniki kurjenja kalorij so naša teža, fizična kondicija, presnova, starost in seveda intenzivnost vadbe. Raziskave so pokazale, da je za porabo kalorij najboljša intenzivna vadba, pa čeprav časovno nekoliko krajša. To se seveda zdi povsem logično - bolj intenzivno treniramo, večja je poraba.

Ne smemo pa pozabiti, da telo kalorije porablja tudi po končani vadbi. Medtem ko telo po vadbi nižje intenzivnosti dodatnih kalorij po vadbi ne pokuri skoraj nič. Težji ljudje seveda pokurijo več kalorij, saj mora telo v gibanje vložiti več napora. Enako je večja poraba pri športih, kjer izvajajo hitre gibe.

Če je naša težja večja, potem več kalorij porabimo celo pri počitku. Razlika pri porabi je tudi med spoloma. Moški imajo običajno manj telesne maščobe in več mišične mase kot ženske, zaradi česar porabljajo več kalorij. S staranjem pa količina mišične mase upada, nadomešča pa jo maščoba, zaradi česar se poraba kalorij zmanjša.

In koliko kalorij porabite pri vadbi v 5 minutnem intervalu?

Kolebnica: 5 minut hitro preskakujte kolebnico.
Porabljene kalorije med vadbo: približno 68.

Izpadni korak: v roke primite lažji ročki in se odpravite na 'sprehod' po sobi. Z vsakim korakom se spustite v izpadni korak.
Porabljene kalorije: 45.

Tek: 5 minut nekoliko intenzivnejšega teka.
Porabljene kalorije: 62.

Še dobra formula za izračun kalorij:
Pri hitrosti 7,5 kilometra na uro povprečen človek porabi okoli 500 kalorij.

In še račun približno koliko kalorij pri zmernem teku porabite na kilometer:
teža(kg) x 0,85= ____ kcal/zmerno hitro pretečen kilometer.

Zumba: slušalke v ušesa in akcija.
Porabljene kalorije: 45.

Sprehod po stopnicah: sprehodite se gor in dol po stopnicah.
V petih minutah bo šlo 36 kalorij.

Poskakovanje: med reklamami poskakujte na veliki žogi.
Poraba: 58 kalorij.

Sklece: 5 minut sklec in toliko ponovitev, kolikor zmorete.
Porabili boste 45 kalorij.

Pospravljaje: če vas ne vleče ven, imamo drugačen predlog.
Sesanje stanovanja odnese 20 kalorij.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Nizko hidratna shujševalna dieta
Kurjenje maščob med sedenjem
Sladica brez slabe vesti
Beljakovinska dieta
Beluševa štručka s tuno

Želite pokuriti več kalorij med vadbo? Izberite fat burner SlimAir Thermo:

fat burner IZDELEKSlimAir Thermo je fat burner z dokazano učinkovitimi naravnimi sestavinami, ki vam polepšajo postavo. Izdelek je testiran na Ameriški univerzi, njegove sestavine termogenično pospešujejo izgorevanje maščob, vam pomagajo pokuriti kar 278 kalorij več in pospešujejo metabolizem.

vec-o-izdelku