Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

5 trikov kako pojesti manj 1/2

5-trikov-kako-pojesti-manj-1-2Ali veste, kako s čim manj kalorijami v telo vnesti vse potrebne hranilne snovi, ki jih potrebujemo za normalno delovanje? Namesto nezdravega pre-hitrega hujšanja, si raje uredite prehrano in verjemite, rezultati so zagotovljeni.

1. Obroke si razporedite skozi ves dan. Priporočljivo je, da imate obroke vedno ob približno isti uri. Tako se bo telo navadilo, da nikoli ne bo pomanjkanja hranilnih snovi in zato zaužitih kalorij ne bo prekomerno shranjevalo.
To se namreč dogaja vsem ki mislijo, da pojedo malo kilogrami pa se kar nabirajo in tistim ki se lotijo shujševalne diete na kateri ne jedo skoraj nič.



2. Obroki naj bodo bogati z beljakovinami ter polnovrednimi ogljikovimi hidrati in zdravimi maščobami. Nizek glikemični indeks ogljikovih hidratov je osnova pri zdravem hujšanju. Med drugim vsebujejo veliko vlaknin, ki pospešujejo metabolizem.
Večji odstotek beljakovin pa je pri hujšanju nujen, saj so beljakovine osnovni gradnik našega telesa. Če boste upoštevali oba nasveta pa je najhujša posledica, da ne boste več dobivali »padcev sladkorja«.


3. V trgovino ne hodite lačni in z vnaprej pripravljenim seznamom, kaj kupiti. Ne moremo ravno reči, da je to topla voda, ampak zadeva 100% drži. Če pa slučajno zaidete v trgovino lačni hitro skočite do police z navadnim jogurtom in spijte polovico tetrapaka da vas mine lakota.

4. Jejte iz malega krožnika in preslepite svoje oči. Oči so namreč najbolj lačne, pogledi na pregrehe pa največji sovražnik hujšanja. Obrok bo na manjšem krožniku videti večji, vi pa zagotovo bolj siti.

5. Določite si dan za pregrehe. Namesto da bi vsak dan pojedli košček čokolade, si privoščite vse te koščke v enem obroku. Naj bo to vsaka nedelja ali vsaka druga. Po nekaj tednih boste ugotovili, da v vmesnih obdobjih sploh nimate več želje po čokoladi.


Pri veliki večini je problem hujšanja ravno ''volčja lakota'', ki povzroči nenadne napade na »sladkor« ter ostale pregrehe. Veliko zadovoljnih uporabnikov prisega  na odlični  naraven izdelek  NutriUp Glukomanan.

Glukomanan učinkovito zavira apetit, zmanjša vnos kalorij iz sladic, kruha ter ostalih pregreh, uravnava nivo holesterola, pomaga pri hujšanju in ima še veliko drugih pozitivnih učinkovin. Kako glukomanan zavira apetit?
Vsebino kapsule stresite v kozarec vode in na lastne oči se boste lahko prepričali da se naravne vlaknine v vodi razširijo.


Prvi korak je vedno najtežji. Zahteva namreč  ogromno discipline in tudi vztrajnosti. Dokazano je, da telo potrebuje približno 2-3 tedne da se navadi na določene spremembe, ki jih vnesemo v prehrano. Potrebna je samo vztrajnost ter motivacija, ki vas ženeta naprej.

Facebook Google+

Sorodne teme:
5 trikov kako pojesti manj 1/2
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti
Koristi glukomanana
Zakaj se po hujšanju zredim?
Kako do popolne čvrste zadnjice
Beljakovinski napitki… za koga in kdaj?

Izgubite svoje kilograme enostavneje in hitreje z NutriUp Glukomananom:

Glucomannan IZDELEK
Glukomanan je prehransko dopolnilo za hujšanje, katerega učinke je potrdila tudi EFSA. Vpliva na občutek sitosti, ki traja in zaviranje apetita.

vec-o-izdelku