Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Kako do lepih trebušnih mišic?

Kako-do-lepih-trebusnih-misicVsi si ga želimo - raven trebuh, brez odvečnih maščobnih blazinic. Zmotno je, če mislite, da je za takšen trebuh potrebnih 100 trebušnjakov na dan. Z izvajanjem klasičnih trebušnjakov obremenimo predvsem sprednje in stranske trebušne mišice. Kako torej do lepih trebušnih mišic?

Če bi želeli izgubiti 1 kilogram podkožne maščobe, bi morali narediti 250.000 trebušnjakov, kar približno znese 100 trebušnjakov na dan v naslednjih sedmih letih!!! Za lepo definirane trebušne mišice je torej pomembno, da se osredotočimo na celotno jedro in v vadbo vključimo tudi hrbtne in stegenske mišice ter boke. Mišicam jedra pa ne posvečamo toliko pozornosti le zaradi videza.

Te imajo pomembno vlogo pri kontroliranju vseh gibov. Čvrsto jedro pomeni večjo gibčnost, boljše ravnotežje, lepšo držo, predvsem pa je manj možnosti za poškodbe. Če res želite učvrstiti trebuh in tudi hrbet, potem izvajajte naslednji vaji za čvrst trebuh.

Most na trebuhu

Ulezite se na tla, obraz je obrnjen proti podlagi. Oprete se na podlakti, nadlakti so pravokotno na podlago, prav tako pravokotno na podlago so stopala, tal se dotikate samo s prsti. Hrbtenica je povsem poravnana, noge iztegnjene, prav tako vrat, glava je nekoliko dvignjena, trebuh potegnete navznoter.

V tem položaju bodite toliko časa, kolikor morete. Na začetku ne pretiravajte. Mišice napnite za 10 sekund in jih za 5 sekund sprostite. Sčasoma podaljšujte čas vaje.

Stranski most na komolcih

Pri tej vaji celotno telo podpirate le na dveh točkah, zato je vaja nekoliko zahtevnejša. Lezite na bok, telo je popolnoma vzravnano. Sedaj se oprite na komolec, ki je poravnan z ramo. Drugo roko naslonite na bok.

Močno napnite trebušne mišice in dvignite boke tako visoko, da je vaše telo popolnoma ravno od glave do pet (telo tvori diagonalo). Zadržujte položaj 30 sekund do 2,5 minute. Če ne zdržite tako dolgo, poskušajte zdržati čim dlje. Obrnite se na drugo stran in ponovite še na drugi roki. Za večji izziv: med izvajanjem vaje dvigujte in spuščajte boke.

Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Posladkajte se s čokolado brez slabe vesti! Poiskusite slasten čokoladen beljakovinski napitek Whey Protein Premium:
whey protein premium IZDELEK
Če želite obrok, ki je bogat z beljakovinami s slastnim čokoladnim okusom, izberite Whey Protein Premium. Lahko ga uporabite kot samostojen obrok ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku