Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

3 DEJSTVA, kako ukrotiš napad lakote

3-dejstva-kako-ukrotis-napad-lakoteNi ga človeka, ki ga ne bi popadla nenadna lakota. Kaj hitro smo nejevoljni, brez energije, zaspani. Nekateri se spopadajo pri lakoti celo z glavoboli. Kako preprečiš takšno počutje in kako nad lakoto si preberi v članku.

Kaj se skriva za nenadno željo po hitri prehrani ali sladkem – in kako to željo potešiti na zdrav način?

Morda še ni minilo veliko časa od kosila, ko ste pojedli slastne testenine, a že vas muči misel na hrano. Skoraj vedno je misel na tako imenovano junk hrano!
Čokolada, sladoled, hamburger, seznam je verjetno kar dolg.
Lahko je dopoldan, popoldan ali zvečer. Ko nas popade, je velika večina nemočna. Torej, kaj storiti?!

Kaj storiti?

ZAJTRK

Velika večina naredi največjo napako s tem, ko izpusti najbolj pomemben obrok dneva - zajtrk. Spet drugi pretiravajo, saj si za zajtrk privoščijo toast, rogljičke, palačinke, sadje, sadne sokove in podobno. Gre za živila, ki vsebujejo velik delež enostavnih ogljikovih hidratov z visokim glikemičnim indeksom. Posledica je hiter dvig sladkorja v kratkem časovnem obdobju. Sledi velik napad lakote, velika večina pa žal posega po klasični poti tako, da zavije v bližnjo pekarno, trgovino po prigrizke ali podobno.

Da bi se temu izognili, vam svetujemo, da si zjutraj pripravite beljakovinski zajtrk v kombinaciji z zdravimi maščobami ter manjšim deležem zdravih ogljikovih hidratov. Tako se izognete volčji lakoti, dosežete pa tudi večjo koncentracijo in višji nivo energije.

KOSILO

Velika večina ima problem volčje lakote pred kosilom takoj po službi. Pridete iz službe, pojedli pa bi vse kar vidite in imate pred sabo. Pripravite si obilno kosilo, ki ga zaradi lakote kar ''zmečete'' vase, po kosilu pa si ponavadi privoščite še kaj sladkega. Sledi napihnjenost, ter horizontala na sedežni. Najslabše kar lahko naredite zase, saj ste posledično zelo utrujeno in padete v začaran krog.

Svetujemo vam, da imate že pred kosilom manjši obrok, lahko jogurt ali cottage sir, odlični pa so tudi oreščki, vendar v zmernih količinah.
S tem preprečite lakoto, za kosilo pa si pripravite bogat beljakovinski obrok. Pečenega piščanca s popraženimi melancani in bučkami na bučnem olju, poleg pa velika posoda solate.

VEČERJA

Večerni napad lakote, je še posebej usoden. Poseben je zato ker je pred nami ravno čas počitka in odvečne energije ki jo dobimo z napačno hrano nikakor ne pokurimo.  Posledica neravnovesja je bistveno večji delež maščobnih oblog, nekvaliteten spanec, utrujenost in slabo počutje.

Namesto, da zvečer posegate po nezdravi hrani, raje posezite po zelenjavi. Odlična solata s piščancem je odlična za občutek sitosti.

Vendar ne pozabite na športno aktivnost. S tem dosežete, da gredo vsi strupi iz telesa, blagodejno pa vpliva tudi na pozitivno energijo, saj veste, da ste nekaj koristnega naredili zase.

Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Brez volčje lakote z NutriUp Glukomananom:

Glucomannan IZDELEK
Glukomanan je prehransko dopolnilo za hujšanje, katerega učinke je potrdila tudi EFSA. Vpliva na občutek sitosti, ki traja in zaviranje apetita.

vec-o-izdelku