Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Jej maščobo da se znebiš maščobe

jej-mascobo-da-se-znebis-mascobeKaj? Ali prav vidim? To se mogoče vsi sprašujete, vendar je res. Zato da se znebiš maščobe, je potrebno jesti maščobe. Zakaj je temu tako?

Pojdimo lepo po vrsti. Ljudje smo v prvi vrsti bili narejeni tako, da je mati narava dobro poskrbela za nas kar se tiče prehrane. Ustvarila nas je da smo lovci in nabiralci.

Lovimo hrano, da nam da energijo da živimo, ter nabiramo ogljikove hidrate da prezimimo, tako kot medved.


Zakaj se je ta sistem porušil?

Zadnjih 5.000-10.000 let je zelo prisotno kmetijstvo, ki je prineslo veliko število različnih žitaric, zadnjih 30-40 let pa je zelo prisotna industrija ki je prinesla predelano hrano.

Zanimivo je tudi to, da je v sedanjem času na voljo ogromno ligt izdelkov, ki se reklamirajo kot zdravo, vendar vam lahko rečemo samo ''ZBUDITE SE'', saj je to največji nateg v današnjem času.

Večina light izdelkov vsebuje ogromne količine sladkorja zato da so prijetnega okusa in da prikrijejo osiromašen okus. Tudi dejstvo da je na voljo v sedanjem času ogromno zdravil ki znižujejo holesterol, okoli sebe pa lahko vidimo vedno več debelih ljudi. V ozadju bo vedno dobiček, saj je potrebno nahraniti 7 milijard ljudi na kar se da poceni način.

Zakaj bi kupovali drago, če lahko poceni. A večina pozablja, da poceni hrana vas dela še bolj lačne, zato kupujete še več, namesto da bi kupili kvalitetno nekoliko dražje in se tako izognete impulzivnim nakupom.

Odvisnost od ogljikovih hidratov

Ogljikovi hidrati so praktično strup za telo. V telo bi se prvotno moralo vnesti veliko več maščob. Ribe, mastno meso, maslo, olivno olje, oreščki, polnomastno mleko… Se še spomnite, kako smo se prehranjevali 30 let nazaj?

Toliko kot je danes predelane hrane na krožniku, je takrat definitivno ni bilo. Vsi ogljikovi hidrati se v našem telesu razgradijo precej hitro. Nastanejo enostavni sladkorji, ki preidejo v našo kri in nam dvignejo inzulin. Le-ta pa negativno vpliva na izgorevanje maščob in na shranjevanje presežkov v naše maščobne celice.

Najboljši del LCHF (low carb high fat) prehrane je ta, da boste na ta način izgubili kar nekaj kilogramov brez stradanja. Ostali boste siti dlje časa, pojedli boste manj.

Seznam živil pri LCHF prehrani

Pri LCHF prehrani si lahko privoščite veliko mesnih izdelkov, ne skrbeti, če so kosi mesa mastni, saj je to celo priporočljivo. Sem spadajo tudi ocvirki. Jejte ribe, pri tem pa pazite, da niso ocvrte.

Domača jajca so lahko na jedilniku skoraj vsak dan, hrano zabelimo lahko z dodatnim kosem masla, z olivnim oljem, smetano, kokosovim oljem in podobno. Ko kupujete mlečne izdelke, pazite, da vsebujejo nad 40% maščobe.

To so kisla smetana, grški jogurt, polnomastni sir. Od oreščkov in semen je priporočljivo praktično vse, od sadja pa le jagodičevje (borovnice, maline, jagode in robide). Pri zelenjavi se koncentrirajte na tiste vrste, ki rastejo nad zemljo. To pomeni, da je krompir prepovedan.

Pijte veliko vode, zelenega čaja, črne kave. Ljubitelji smetane si v kavo vmešajte stepeno smetano. Nekateri ji dodajo tudi košček masla.

Facebook Google+

Vpiši email naslov ...
Zdrave maščobe Omega 3 iz ribjega olja:

omega3 IZDELEK
Omega 3 maščobe ohranjajo zdrav kardiovaskularni sistem, znižajo raven holesterola in krvnega tlaka. Še posebej se omega 3 maščobe svetuje vsem, ki so bolj dovzetni za srčne in žilne bolezni.

vec-o-izdelku