Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Spomladansko razstrupljanje telesa

Spomladansko-razstrupljanje-telesaObožujete praznike in praznovanja? Ko polne mize dobrot kar same vabijo na pojedino. Poskusimo vsega po malo in preden se zavemo, že ležimo nepremično pred televizijo. Da, marsikdo, pa čeprav na strogi dieti, se za praznike rad pregreši. Nič zato! Spomladanski čas je ravno pravi čas za temeljito razstrupljanje telesa strupov in vse te (pre)težke hrane.

Namen razstrupljanja telesa je obnova organizma in njegovega delovanja. Tako spočijemo naše telo od prebavljanja težke hrane. V času razstrupljanja telesa se tako izogibamo vsem vrstam sladkorja - tudi medu, mlečnim izdelkom, glutenu, večini stročnic in mesu, razen prekuhanemu v goveji juhi. Glede na obsežen seznam se marsikdo sprašuje: »Kaj lahko sploh jem?« Glede na to, da razstrupljanje telesa traja le krajše obdobje predlagamo naslednji način prehranjevanja.

Pomladna zelenjava

V obdobju razstrupljanja telesa jemo čemaž, beluši, kopriva, špinača. Vsa našteta zelenjava poseduje čistilne lastnosti in je lahko dosegljiva. Večino zelenjave najdemo na domačem vrtu ali v naravi. Jemo samo kuhano ali surovo zelenjavo, te pa mora biti v izobilju.

Ostala zelenjava

V času razstrupljanja telesa jemo predvsem grah, redkev, spomladansko čebulo, drobnjak, česen in solato. Večina te zelenjave je že obrodilo na naših vrtovih. Zelenjava nam daje občutek sitosti, ker jo volumsko lahko pojemo zelo veliko, vsebuje pa zelo malo kalorij. Odgovor leži v visoki vsebnosti vlaknin, ki so potrebne za urejeno prebavo in zdravo črevesje.

Domača goveja juha

Ta spada med najbolj hranljiva živila za naše telo. Juha je bogata z minerali (kalcij) in zdravi naš prebavni trakt. Držimo se starega dobrega recepta s počasnim kuhanjem in dodajanjem domače zelenjave po lastni izbiri. Nikjer v trgovini ne bomo našli dobrega nadomestka goveji juhi, zato v času razstrupljanja telesa jemo samo domačo govejo juho.

Kokosovo mleko / olje

Uporabno za napitke, juhe, pečenje in pijačo z visoko energijsko vrednostjo. Ekstra deviško kokosovo olje je hladno stiskano in vsebuje veliko lavrinske maščobne kisline. Lavrinska maščobna kislina ima protivirusne in protibakterijske lastnosti in izboljša delovanje imunskega sistema. Poleg vsega imata kokosovo olje in kokosovo mleko odličen okus.

Divji morski sadeži

Dobrote morja so izjemno hranljive in se odlično podajo k vsem vrstam zelenjave. Imajo visoko vsebnost beljakovin in manjši delež ogljikovih hidratov ter maščob. Vse ribe in morski sadeži znižujejo raven »slabega« holesterola. Potrebna pa je pazljivost, da so morski sadeži res divji, saj gojeni lahko vsebujejo sledi antibiotikov.

Sadje z nizko vsebnostjo sladkorja

Sadje z nizko vsebnostjo sladkorja izbiramo v tabeli, ki prikazuje glikemični indeks in vsebnost sladkorja v živilu. Nižji kot je glikemični indeks, bolj zdravi so sladkorji oziroma ogljikovi hidrati, ki jih sadje vsebuje. Zato v času razstrupljanja telesa jemo hruške, grenivke, jagode, češnje, slive, jabolka in večino zelenega sadja.

Razstrupljanje telesa je za marsikoga naporno, zato razstrupljevalno dieto najprej preizkusimo, da vidimo če našemu telesu in življenjskemu stilu ustreza. Po prvih nekaj dnevih razstrupljanja lahko vidimo kako se počutimo. Če nam telo govori, da potrebujmo odvzeta živila in manjkajoče sestavine, le-te dodamo nazaj v prehrano. Pri tem pazimo, da v prehrano ne dodajamo odvzetih živil, ki so izrazito nezdrava.

Če pa se v času razstrupljanja telesa počutimo dobro, vztrajamo vsaj 3 tedne. S tem bomo naredili za naše telo veliko dobrega in se očistili večine toksinov.

V rubriki recepti si lahko preberete odličen recept za čistilni sadni smoothie, za še več receptov pa preglejte ostale članke.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Vse shujševalne diete
Smoothie za hujšanje in razstrupljanje
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku