Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Kako si izboljšati spomin? – I. del

kako-si-izboljsati-spomin 1»Luknje« v spominu nas lahko spravijo v neroden položaj, ko se na primer ne moremo spomniti imena sodelavca, lahko pa so tudi prvi znak staranja. Spomin sestavljajo neskončne povezave med celicami v naših možganih, ki jih imenujemo nevroni. Celice si nato povezave zapomnijo, da lahko te informacije uporabijo kasneje.

Ker pa naši možgani ves čas razvijajo nevrone in tvorijo nove povezave, ni nikoli prepozno, da si izboljšamo sposobnost pomnjenja. Preberite si nasvete, ki vam bodo pomagali izboljšati spomin danes in ga ohranjati še dolga leta.

Privoščite si več spanca

Strokovnjaki se strinjajo, da če naredite le eno stvar za boljši spomin, naj bodo to dodatne ure namenjene spancu. Spanec je ključen čas za možgane, da si zapomnijo nove povezave med nevroni. Privoščite si torej sedem do devet ur spanca na dan, štejejo seveda tudi kratki spanci čez dan.

Aerobna vadba za boljši spomin

Tek, kolesarjenje ali plavanje so odlična izbira kardio vadbe. Če jo izvajamo 20-30 minut, trikrat tedensko, kardio vadba pomaga, da bolje pomnimo. Ko nam srčni utrip naraste, se poveča pretok krvi skozi možgane, s tem pa se poveča izločanje proteinov, ki so potrebni za tvorbo dolgoročnega spomina.

Izberite prava prehranska dopolnila

Zlati standard so ribja olja, ki znižujejo tveganje za demenco, saj vsebujejo DHA, omega 3 maščobno kislino. Omega 3 maščobna kislina znižuje produkcijo snovi, ki inhibira spomin v možganih ter pomaga pri formaciji novih nevronov. Za dober spomin je priporočljivo uživati lososa, lahko pa dnevno jemljete prehranska dopolnila, ki v dnevni dozi vsebujejo vsaj 180 mg omega 3 maščobne kisline.
Ne pozabimo pa tudi na folno kislino, B6 in B12 vitamine. Vsi trije vitamini iz skupine B so nujni za odstranitev homocisteina iz krvi. To je aminokislina, ki nastaja s fiziološkimi procesi v telesu. Če se te aminokisline nabere preveč, lahko vpliva na slabšo funkcijo možganov.


Preverite domačo lekarno

Nekatera zdravila, na primer antihistaminiki, antidepresivi, anksiolitiki in uspavala, lahko prizadenejo spomin. Antihistaminiki blokirajo acetilholin, prenašalec, ki je pomemben za kratkotrajen spomin. Anksiolitiki in uspavala pa izbrišejo spomin za čas delovanja.

Ti nasveti so tako preprosti, da nimate razloga za odlašanje. Poskrbite za boljši spomin še danes in naj vam ta dobro služi tudi na stara leta.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Kako si izboljšati spomin? – II. del
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti

Do boljšega spomina z
Omega 3 maščobami iz ribjega olja:

omega3 IZDELEK
Omega 3 maščobe izboljšujejo spomin, ohranjajo zdrav kardiovaskularni sistem ter znižajo raven holesterola in krvnega tlaka. Še posebej se omega 3 maščobe svetuje vsem, ki so bolj dovzetni za srčne in žilne bolezni.

vec-o-izdelku