Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Kako si izboljšati spomin? – II. del

kako-si-izboljsati-spomin 2Z leti se zmožnost pomnjenja zmanjšuje, saj naši možgani gradijo vedno manj novih povezav med nevroni. To je predvsem posledica staranja, ki pa se začne kazati že takoj po koncu najstniških let. Temu pa se lahko upiramo s tem, da naše možgane ves čas ohranjamo aktivne.

Se sprašujete kaj narediti za boljši spomin? Nekaj nasvetov smo vam ponudili v prvem delu članka (Kako si izboljšati spomin? – I. del), sedaj pa vam ponujamo nekaj enostavnih nasvetov, s katerimi boste ponovno aktivirali svoje možgane in jim tako omogočili, da bodo še dolgo dobro pomnili.

Privoščite si čas zase

Meditacija izboljša koncentracijo in osredotočanje, kar pripomore k boljšemu spominu. Zmanjša tudi stres in s tem raven stresnih hormonov, adrenalina in kortizola. Dolgoročna izpostavljenost tem hormonom povzroči strukturne spremembe v možganih, tako se uničujejo živčni končiči in s tem pretok informacij.

Nova rutina

Nove izkušnje, pa čeprav si samo izberete drugo pot do službe, pomagajo pri aktivaciji možganov. Ti se konstantno odločajo, kaj si je dovolj pomembno zapomniti in kaj ne. Ko se znajdete v novi situaciji, vaši možgani predvidevajo, da je ta informacija pomembna in si jo tako zapomnijo.

Super hrana za možgane

Možgani ne morejo pravilno delovati brez esencialnih hranil. Borovnice goji jagode so glavni vir antocianinov, ki so možganom koristni antioksidanti. Možgane ščitijo pred vnetjem in oksidacijo, ki poškoduje nevrone in povezave med njimi. Priporočena je tudi listnata zelena zelenjava, ki vsebuje veliko vitamina C ali pa prehranska dopolnila multivitamini, ki vsebuje vitamin C. Ta pa nas ščiti pred pešanjem spomina v starosti.

Izziv za možgane

Ljudje, ki so bolj kognitivno aktivni, imajo v starosti manj problemov s spominom. Ukvarjajte se torej s stvarmi, ki vas prisilijo k razmišljanju. Obiščite muzeje, naučite se novega jezika, glejte dokumentarne oddaje in rešujte križanke.

Pravzaprav za zdravje in boljše delovanje možganov ne potrebujete veliko časa in energije. Vse kar potrebujete je nekaj kreativnosti, ki jo vnesete v svoj vsakdan, v pomoč pa so vam tudi nekatera prehranska dopolnila. Pripravite svoje možgane za premagovanje ovir in sprejemanje novih izzivov.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Kako si izboljšati spomin? – I. del
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti
Kako garcinija pomaga pri hujšanju?
Dukanova dieta
Preprečite vnetje mehurja na naraven način

Privoščite svojemu telesu antioksidante Zelenega Čaja:

Zeleni Čaj IZDELEK
Zeleni čaj vsebuje zelo barvito paleto antioksidantov, ki pozitivno vplivajo na imunski sistem, krvni sladkor in raven holesterola.

vec-o-izdelku