Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Telovadba za nosečnice

Telovadba-za-nosecniceNosečnost je čas velikih sprememb. Telesnih in čustvenih. Za ohranjanje dobrega počutja in fizične kondicije, ki žensko pripravi na porod, strokovnjaki svetujejo športno aktivnost, ki pa je seveda prilagojena novemu stanju. Tako lahko ženska po porodu hitreje pride do postave, kakršno je imela pred nosečnostjo.

O telesni dejavnosti med nosečnostjo je veliko različnih mnenj. V vsakem primeru pa bo gibanje pomagalo, da se boste v svoji koži počutile dobro, obdržale zdravo telesno težo, obenem pa zmanjšale tveganje za jutranjo slabost, občutek utrujenosti, nosečniški diabetes in zaprtje.

Telesna aktivnost vpliva tudi na krajši porod, na vaše zdravje ter otrokovo zdravje.
Za nosečnice je primerna skoraj vsaka oblika telesne aktivnosti, izogibati se morate le aktivnosti z veliko sunkovitimi gibi ter pretiranim obremenitvam. Vadba naj bo čimbolj redna, izvaja naj se vsaj 3x na teden.

Priporočljivi športi za nosečnice

KOLESARJENJE: je zelo priporočljiva telovadba za nosečnice, saj povečuje vzdržljivost, vendar ne pretiravajte in izogibajte se brezpotjem in luknjastim cestam. Prav tako dobro je sobno kolo, ker tako vadbo zaključite kadarkoli, ne da bi imele pred sabo še pod do doma.

TEK: priporočljivo samo za ženske, ki so tekle že pred nosečnostjo. Velja pa pravilo, da nosečnica nikoli ne teče sama, saj možnost poškodbe še vedno obstaja.

SPREHODI: svež zrak zelo koristi, priporočljiva pa je tudi hitra hoja in hoja v klanec. Sprehode lahko izkoristite tudi za druženje s svojimi prijateljicami in za oddih od vsakdanjih obveznosti.

AEROBIKA: biti mora manj intenzivna, izogibamo se poskokom in sunkovitim gibom. Lahko se pridružite tudi aerobiki, ki je namenjena in prilagojena posebej nosečnicam.

PLAVANJE: je idealna telovadba za nosečnice, saj voda sprošča hrbtenico in obenem omogoča dobro sprostitev mišic. Primerna temperatura vode je med 25 in 30°C. Plavate lahko v morju ali bazenu, ki je namenjen plavanju in ne namakanju.

Obstaja vse več organiziranih programov aerobike za nosečnice, pilatesa za nosečnice in joge za nosečnice. Na ta način lahko vadbo in čas po njej izkoristite za druženje z drugimi nosečnicami.

Športi, ki niso priporočljivi za nosečnice

Večina strokovnjakov se strinja, da se morate izogibati večini zimskih športov, tenisa, squasha, fitnessa, jahanja, odbojke in potapljanja, saj obstaja velika nevarnost padcev, udarcev v trebuh, obremenitev sklepov, zaletavanja, sunkov, ki lahko povzročijo predčasen porod.

Nosečnice, ki pred zanositvijo niso bile športno aktivne, se ne smejo lotiti zahtevnih vaj. Obremenitev naj med nosečnostjo ne bo višja kot pred nosečnostjo. Glede vadbe se morate posvetovati z ginekologom, saj se kljub pozitivnim učinkom v nekaterih posamičnih primerih šport za nosečnice odsvetuje.

Vadba med nosečnostjo ima veliko koristnih učinkov. Zato je najbolje, da kot bodoča mamica to izkoristite. Seveda, dokler se čutite dovolj sposobne. Ne pozabite pa, da to vseeno ni čas za naporne podvige ampak je priporočljiva zmerna intenzivnost.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Kakšna je zdrava prehrana nosečnice
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti

Želite zdrav in okusen obrok? Poiskusite slasten nadomestek obroka Pure Meal:
nadomestek obroka pure meal
Če želite polnovreden obrok, ki je bogat z beljakovinami in ogljikovimi hidrati z nizki glikemičnim indeksom, izberite NutriUp Pure Meal. Lahko ga uporabite kot samostojen nadomestek obroka z idelanim razmerjem hranilnih snovi ali kot dodatek k prehrani za bolj uravnotežen obrok.


vec-o-izdelku