Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.

Nasveti za hujšanje, diete ter za zdravje.
Planet Diet Modra Številka

Glikemični indeks (GI)
Indeks telesne mase

Laneno seme je vir vlaknin in omega 3

laneno-seme-je-vir-vlaknin-in-omega-3Laneno seme vam pomaga izgubljati kilograme, saj je bogato z omega 3 maščobnimi kislinami in vlakninami, ki pospešujejo metabolizem. Ravno počasen metabolizem je tudi vzrok prenekaterih bolezni in prebavnih nevšečnosti, ki se z leti le še stopnjujejo.

Kaj je laneno seme?

Semena iz lanovke lahko uporabljamo cela, jih vključimo v obroke ali pa jih uživamo v obliki lanenega olja. Laneno seme ima izmed vseh rastlin najbolj koncentrirano vsebnost omega 3 maščob. Vsebujejo 50 do 60 % omega 3 maščobnih kislin v obliki alfa linolenske kisline, zato ga mnogokrat najdemo kot sestavino prehranskega dopolnila Omega 3 6 9. Laneno seme je tudi bogato z antioksidanti, vitaminom B, vlakninami, skupino fitoestrogenov, proteini in kalijem.

Prednosti

Vlaknine v semenih so koristne za zdravje srca, kot bogat vir omega 3 maščobnih kislin pa pomagajo zniževati holesterol in krvni tlak. Laneno seme pomaga znižati celoten holesterol in LDL (slab) holesterol v opaznih količinah, predvsem pri ženskah v menopavzi. Raziskave pa so potrdile tudi, da laneno seme upočasni rast raka na prostati.

Slabosti

Telo slabše absorbira omega 3 maščobe iz semen kot naprimer iz ribjega olja. Problem je tudi shranjevanje, ker laneno seme vsebuje nenasičene maščobe. Če jih ne shranjujemo dobro zaprte v hladnem prostoru, lahko hitro postanejo žarke. Ker vsebujejo veliko vlaknin, jih začnite uživati v manjših količinah, da se izognete napihnjenosti, bolečinam v trebuhu in odvajalnemu učinku.

Kako uživati laneno seme?

Laneno seme je odlična alternative za vse, ki ne uživajo dovolj rib in s tem ribjega olja, da si zagotovijo dovolj omega 3 maščob. Semena lahko zmeljemo in jih vključimo v pripravo obroka. Lahko jih uporabimo namesto moke ali jajca v pecivih. Cela semena lahko posujemo po sadju, zelenjavi, kosmičih, ali pa jih dodamo v jogurt. Odlično se prilegajo tudi mesnim jedem.

Z uživanjem lanenega semena dvignemo vnos nujno potrebnih omega 3 maščob, hkrati pa je laneno seme odličen vir vlaknin za dobro in zdravo prebavo.

Facebook Google+

Sorodne teme:
Omega 3 iz ribjega olja ali lanenega semena
Vse shujševalne diete
Smoothie recepti

Do nižjega krvnega tlaka in holesterola z Omega 3 maščobami iz ribjega olja:

omega3 IZDELEK
Omega 3 maščobe ohranjajo zdrav kardiovaskularni sistem, znižajo raven holesterola in krvnega tlaka. Še posebej se omega 3 maščobe svetuje vsem, ki so bolj dovzetni za srčne in žilne bolezni.

vec-o-izdelku